شناسهٔ خبر: 41274554 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

مـــــــرور

صاحب‌خبر -

  معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف یک انبار احتکار به ارزش ۲۶‌میلیارد تومان خبر داد.
  کامران ندری، کارشناس اقتصادی درباره طرح اقدام ملی مسکن توضیح داد که اگر منابع این طرح از طریق اعطای وام تأمین شود، منجر به افزایش تورم خواهد شد و از آنجا که تورم قدرت خرید مردم را کاهش داده، برای حل مشکل مسکن باید سعی کرد تورم مهار شود.
  وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تدوین برنامه جامع و هماهنگی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا از خروج ذخایر دام و ادوات جلوگیری خواهد شد.
  قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن که پس از افزایشی چشمگیر در اردیبهشت‌ماه، مجددا کاهشی شده بود، دوباره اوج گرفته است، به‌طوری که آخرین قیمت (قیمت اوراق خرداد امسال) بیش از ۷۶‌هزار تومان است.
  سرقت و تخریب بخشی از مسیر فیبر نوری در تهران، موجب اختلال و از دسترس خارج‌شدن برخی سایت‌های داخلی در جمعه‌شب شد.
  وزیر نفت گفت: حکم داوری در پرونده گازی شرکت‌های ملی گاز ایران و ترکمن‌گاز، هیچ جریمه یا خسارتی را متوجه شرکت ملی گاز نکرده و تنها حکم پرداخت بدهی ایران به ترکمنستان صادر شده که نتیجه دور از انتظار نبوده است.
  استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی که به صورت غیرمجاز از برق استفاده می‌کنند، اگر مراجعه کرده و درخواست استفاده مجاز از برق بدهند، برای آنها طرح‌ها و امتیازهای خوبی درنظر گرفته می‌شود.

 

نظر شما