شناسهٔ خبر: 41272560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محسن ویسی فرمانده انتظامی دالاهو گفت : پس از اعلام یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های بخش ریجاب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران پاسگاه ریجاب در محل حاضر و مشخص شد یکی از اهالی روستای شالان توسط سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته است.

ویسی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل تیراندازی که فردی حدود ۵۸ ساله بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دالاهو با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی عنوان کرد، افزود: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک هزار عدد داروی غیرمجاز در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف یک هزار عدد انواع داروی غیرمجاز در این شهرستان و در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: علاوه بر کشف این مقدار داروی غیرمجاز، حدود یک و نیم کیلوگرم تریاک و شیره آن و تعدادی آلات و عدوات مصرف نیز بدست آمد.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده پلمب ۷ واحد منزل و مغازه بود که از آن‌ها برای تهیه و توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد.

یاری گفت: دستگیری ۱۱ مجرم از جمله ۹ خرده فروش و سارق از دیگر اقدامات انجام شده بوده است

کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۲ محموله قاچاق شامل احشام و سوخت در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلون ریال خبر داد.

هوشنگ مبارکی افزود: در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران انتظامی جوانرود از حمل تعدادی احشام قاچاق توسط یک دستگاه کامیون در محور کوزران - جوانرود، رسیدگیی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس جوانرود با شناسایی کامیون مورد نظر در فرصتی مناسب اقدام به توقیف آن کرده و ۴ راس گاو شیرده قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسید، کشف کردند.

مبارکی گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی جوانرود افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت: در این بازرسی ۱۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که ارزش آن طق نظر کارشناسان به یک میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

مبارکی از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد.

جمال سلمانی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان‌های شرقی به داخل استان را دارند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند قاچاق مواد مخدر شده و در ورودی شهر کرمانشاه پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را توقیف کردند.

سلمانی گفت: در بازرسی‌های انجام شده از داخل جعبه خودرو، ۵ بسته ۱۰ کیلویی تریاک جمعا به مقدار ۵۰ کیلوگرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی حامل مواد مخدر به پارکینگ، از دستگیری ۴ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

او گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد .

انتهای پیام/د

نظر شما