شناسهٔ خبر: 41270285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل زندان های استان تهران:

اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود

مدیر کل زندان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران گفت: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و این امنیت تا حد زیادی توسط نیروهای یگان انتظامی زندان‌ها فراهم می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران که با حضور اعضای شورای معاونین و روسای ادارات مختلف در محل سالن کنفرانس برگزار شد، با معرفی سرهنگ رضا فرحناکی، از زحمات سرهنگ یدالله هنرمند طی تصدی این فرماندهی تقدیر کرد.

وی در این آیین گفت: توجه به وضعیت آموزشی، بهداشتی، رفاهی و معیشتی سربازان وظیفه، به عنوان جوانان کم تجربه ای که مرحله مهمی از زندگی و دوران مقدس خدمتش را می گذرانند، از اولویت های مهم برنامه های تحولی اداره کل زندان های استان تهران است، بر همین اساس، تمام آسایشگاه‌های سربازان از تیر ماه سال گذشته تاکنون بازسازی و زیباسازی شده،  در حال حاضر با تجهیز این آسایشگاه ها رضایت خدمتی بین آنان تا حد زیادی ارتقاء یافته است.

مدیر کل زندان های استان تهران تأکید کرد: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و زیربنای تمام اقدامات برای بازگشت سالم مددجویان به جامعه، برقراری نظم و امنیت است و این موضوع، تا حد زیادی توسط نیروهای یگان انتظامی زندان‌ها فراهم می شود.

حیات الغیب ادامه داد: این استان، به دلیل جمعیت کیفری بیشتر، با تعداد بالاتری از آمار اعزام و بدرقه به مراکز قضایی، درمانی و دیگر مراکز روبروست، به همین دلیل بایستی نظارت کافی بر نحوه ارتباط سربازان که در پوسته های داخلی زندان حضور نداشته، صرفاً در امر اعزام و بدرقه بکارگیری می شوند، اعمال گردد.

وی همچنین گفت: برگزاری رزمایش مشترک یگان انتظامی زندان ها و نیروی انتظامی، گسترش برنامه های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اردوهای تفریحی و ارتقای کیفیت تغذیه سربازان، کنترل دقیق تر مبادی ورودی از طریق سیستم های پیشرفته‌ای که در یک سال اخیر خریداری یا بروزرسانی شده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از برنامه های مهم تدوین شده سال جاری است.

در ادامه این مراسم، مدیرکل زندان های استان تهران با تقدیر از زحمات سرهنگ یدالله هنرمند طی تصدی فرماندهی یگان انتظامی اداره کل، سرهنگ رضا فرحناکی را به عنوان فرمانده جدید معرفی کرد.

انتهای پیام

نظر شما