شناسهٔ خبر: 41268934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ تیرماه سال ۹۹،

دستگیری ۲ سارق اموال داخل خودرو در آمل/ کشف ۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۱ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۱ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: متهمان ضمن اعتراف به ۱۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو‌ها در این شهرستان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ آزادی به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند.

بیشتر بخوانید

توقیف یک کامیونت چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا سرهنگ حسین زارع گفت: در پی کسب خبری از اداره منابع طبیعی مبنی بر تردد مشکوک یک کامیونت در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آکاهی باهماهنگی قضایی، کامیونت مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی خبر داد و گفت: راننده خودرو نیز در این عملیات دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصوات و فراورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به یک کارگاه دپوی چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۲ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که از سوی متهمان به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌های حامل چوب نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

نظر شما