شناسهٔ خبر: 41268742 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واگذاری ۱۶۴ هزار متر مربع زمین به جامعه ایثارگری برای ساخت مسکن

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: دولت با هدف حمایت از خانه‌دار شدن جامعه ایثارگران تاکنون ۱۶۴ هزار متر مربع زمین در اختیار خانواده شهدا و جانبازان قرار داده است تا بخشی از نیاز جامعه ایثارگری به مسکن برطرف شود.

صاحب‌خبر -

«علی نبیان» در مراسم امضای تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران که عصر امروز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: تاکنون جلسات متعددی در وزارت راه و شهرسازی برگزار شده است تا موانع و مشکلات  تامین مسکن جامعه ایثارگری برطرف شود.

وی  با اشاره به امضای تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این تفاهم نامه بر اساس ماده ۷ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و جانبازان ۲۵ درصد و همسران شهدا انجام می شود و این افراد در این تفاهمنامه صاحبخانه می شوند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از ابتدا تاکنون ۱۶۴ هزار متر مربع زمین واگذار شده و در اختیار خانواده شهدا و جانبازان قرار گرفته است تا بتوانیم بخشی از نیاز جامعه ایثارگری را برطرف کنیم.

نبیان ادامه داد:  امروز پیش نویسی بین وزارت راه و شهرسازی و معاون رییس جمهور امضا شد و امید است که با امضای آن گام بلندی در جهت خانه دار شدن این قشر برداشته شود.

نبیان تصریح کرد: تلاش خود را به کار بریم تا از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای رفع مشکل مسکن ایثارگران استفاده کنیم. با امضای این تفاهم نامه نقشه راه مسکن ایثارگران در حال و آینده تنظیم شده است.

نظر شما