شناسهٔ خبر: 41268519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه شهرستان پردیس: با ترویج حجاب و شناخت ارزش‌های آن می‌توان به مصونیت رسید

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) پردیس گفت: امروز دشمنان ما هدف اصلی خود را بر روی محوریت خانواده برای رواج بی‌بند و باری و بی‌حجابی نشانه گرفته‌اند که با ترویج حجاب و شناخت ارزش‌های آن می‌توان به مصونیت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، حامد حمزه‌خانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین ارکان برای رسیدن به ارزش‌های اسلامی در مبحث جامعه شناختی کانون خانواده و حفظ حریم امن و رعایت صدفی به‌ نام حجاب است. 

فرمانده سپاه شهرستان پردیس بیان داشت: همزمان با آغاز هفته حجاب و عفاف در گرامیداشت یادمان شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد هفت برنامه متنوع برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان پردیس برگزار می‌شود. 

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب اجرای مانور فرهنگی در بوستان‌ها، اهدای لوح یادبود و هدیه معنوی به بانوان محجبه،  تجلیل و تکریم بانوان و دختران محجبه و نخبه سطح شهرستان در نماز جمعه، برپایی مسابقات فرهنگی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی دوخت محصولات حجاب و عفاف از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان است. 

حمزه‌خانی در ادامه گفت: امروز دشمنان ما هدف اصلی خود را بر روی محوریت خانواده برای رواج بی‌بند و باری و بی‌حجابی نشانه گرفته‌اند که با ترویج حجاب و شناخت ارزش‌های آن می‌توان به مصونیت رسید و از آن پاسداری کرد که حجاب همانند صدفی از مرواریدی گرانبها محافظت می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تاکید کرد: جایگاه و ارزش حجاب را نمی‌توان معطوف به یک هفته دانست بلکه در طول سال و به صورت بنیادی نیاز به ترویج فرهنگی دارد زیرا می‌تواند جامعه از آسیب‌های مختلف اجتماعی دور نگه دارد. 

وی تصریح کرد: برای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان سطح شهرستان به فلسفه حجاب دو کتاب به نام‌های "خاطرات سفیر" و  "لینا و لونا " با موضوعاتی جذاب به صورت pdf تهیه و در هفته عفاف و حجاب در شبکه‌های مجازی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. 

حمزه‌خانی خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست بلکه آقایان نیز در رعایت حجب و حیا و پوشش‌های مناسب با رعایت موازین شرعی و اسلامی سهم بزرگی دارند و رعایت حجاب در جامعه اسلامی جایگاه و ارزش‌های انسانی را والاتر نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما