شناسهٔ خبر: 41268512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تهیه ۴۰ جهیزیه نوعروسان به همت بسیج و سپاه البرز

کرج - ایرنا - بسیج شهرداری کرج با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه البرز اقدام به تهیه و اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان کرجی کرد.

صاحب‌خبر -

بسیج شهرداری کرج برای چهارمین سال متوالی در حمایت از عروس و دامادهای کم برخوردار این شهرستان اقدام به این کمک های نودوستانه و خیرانه کرده است.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز روز شنبه در حاشیه آیین اهدای این جهیزیه ها به خبرنگاران گفت: در راستای کمک به مستمندان و رفع محرومیت و محرومیت زدایی در بین مردم فعالیت های بسیار خوبی را تمام نهادها شروع کرده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی افزود: از جمله شهرداری، سپاه، بسیج، فرمانداری و... گام های خوبی برداشته اند و تمام نهادها تلاش می کنند به نحوی در کمک به مردم به ویژه تسهیل در ازدواج جوانان تلاش هایی را سازماندهی کنند که یکی از آن ها تهیه جهیزیه است.

وی اظهار داشت: برای محرومیت زدایی اقدامات مختلفی از جمله فعالیت های بهداشتی، درمانی، سازندگی، تهیه ارزاق انجام می شود ولی یک بخش که خیلی جذاب است و نهادهای غیردولتی را نیز پای کار آورده، کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان است.

مولایی اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات و شیوه ها بتوانیم فرهنگ ازدواج به خصوص ازدواج آسان را در جامعه ترویج کنیم.

تهیه ۶ قلم کالای اساسی در جهیزیه نوعروسان

فرمانده حوزه ۸ حضرت سید الشهدا (ع) بسیج شهرداری کرج در حاشیه آیین اهدای این جهیزیه ها به خبرنگاران گفت: هر ساله این مراسم در دهه کرامت برگزار می شد ولی امسال به دلیل بیماری کرونا چندروزی به تاخیر افتاد و امروز شاهد برگزاری این مراسم هستیم.

سرهنگ پاسدار غلام قربانی افزود: این کمک جهیزیه ها با با مشارکت بسیج شهرداری کرج و کمیته امداد استان و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان البرز برای کمک به نوعروسان و نودامادهای کم برخوردار کرجی تهیه شده است.

وی اظهار داشت: این کمک جهیزیه ها شامل ۶ قلم کالای اساسی از جمله یخچال فریزر، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به همراه یک بسته کمک معیشتی کمک های مومنانه است.

طرح اهدای ۴۰ کمک جهیزیه به صورت کاروانی از مقابل بسیج جوانان سپاه کرج تا شهرداری کرج با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

نظر شما