شناسهٔ خبر: 41268341 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به دلیل شرایط اقتصادی موجود و به‌منظور حمایت از جوانان مستعد،

ثبت‌نام و حضور در «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» رایگان شد

دبیر نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» از رایگان شدن ثبت نام و حضور در این جشنواره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شهرام اسدزاده دبیر نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» گفت: با توجه شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا جشنواره‌ای را به صورت آنلاین طراحی و راه‌اندازی کرده‌ایم تا علاقه‌مندان به سینما و به ویژه فیلم کوتاه بتوانند آثار خود را به رقابت بگذارند.

وی افزود: جوانان بسیاری هستند که توانایی‌های شناخته‌نشده‌ای دارند و جشنواره‌های این‌چنینی می‌تواند راهی باشد تا این استعدادها شناخته شود و به دنیای حرفه‌ای سینما راه یابند. 

وی تصریح کرد: پس از گذشت چند روز از آغاز ثبت نام آثار در جشنواره، در شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفتیم که به دلیل شرایط اقتصادی این روزهای جامعه و به منظور حمایت از جوانان مستعد به‌ویژه در شهرستان‌ها، هزینه‌ای که پیش از این برای ثبت نام و حضور در نخستین دوره از جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد در نظر گرفته شده بود، حذف کنیم تا شرایط مساعدتری فراهم شود و جوانان و علاقه‌مندان بتوانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه آثار خود را به این جشنواره بفرستند.

نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» 15 تا 30 مردادماه 1399 در دو بخش رقابتی «فیلم کوتاه» و «استعداد برتر» برگزار می‌شود و پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند آثار حاضر در این جشنواره را گزینش و داوری می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای حضور در نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» 31 تیرماه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.talentfilmfest.com مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما