شناسهٔ خبر: 41265676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر:

رشت برای تامین اعتبار پروژه‌های شهری نیاز به کمک دارد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از استاندار گیلان، معاون رئیس‌جمهور و نمایندگان استان در مجلس انتظار داریم برای تأمین اعتبار پروژه‌های شهری به ما کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل حاجی‌پور امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبات در شهرداری و شورای شهر رشت، اظهار کرد: تعامل مثبت اعضا شورای شهر با شهردار، منافاتی با نظارت بر عملکرد شهردار و سوال از وی درخصوص نقص و مشکلات شهر نیست.

وی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب شهر رشت به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: از استاندار گیلان، معاون رئیس‌جمهور و نمایندگان استان در مجلس انتظار داریم برای تأمین این اعتبار به ما کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، ساخت روگذر میدان نیروی دریایی، احداث روگذر میدان مصلی، ساخت روگذر میدان ولی عصر (عج) و زیرگذر شهرداری رشت از جمله پروژه‌هایی هستند که با ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به رشت دنبال می‌شوند.

وی ادامه داد: رسیدن به توسعه شهری ابزارهای خاص خود را نیاز دارد که با آمدن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امیدواریم زودتر به این امر برسیم.

نظر شما