شناسهٔ خبر: 41263795 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

واکنش متفاوت آشنا به مصاحبه زم

حسام الدین آشنا در توییتر نوشت: اشتباه نشود آن جلسه نه بازجویی بود و نه مصاحبه بلکه چیزی شبیه دورخوانی سناریو بود.

صاحب‌خبر -

فرارو: حسام الدین آشنا در توییتر نوشت: اشتباه نشود آن جلسه نه بازجویی بود و نه مصاحبه بلکه چیزی شبیه دورخوانی سناریو بود.

شب گذشته برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ با روح الله زم موسس کانال و سایت آمد نیوز مصاحبه کرد. در این برنامه روح الله زم درباره مسائل مختلف از جمله نحوه دستگیری خود در آخرین سفرش به فرانسه، چگونگی دریافت اخبار از داخل کشور، تعاملش با ضد انقلاب و کشور‌های متخاصم با ایران، فراخوان رضا پهلوی، نحوه برخورد نیرو‌های اطلاعات سپاه و .. توضیح داد. وی همچنین برخی فعالیت‌هایش را اشتباه خواند و بابت آن‌ها از مردم پوزش طلبید.

از شب گذشته، بازار نقل و صحبت و انتقاد از "پخش سخنان زم در تلویزیون" در فضای مجازی حسابی گرم بود. عده‌ای آن را بازجویی و اعترافات اجباری تلویزیونی دانسته‌اند و برخی دیگر هم سخنان روح الله زم را حاوی نکات جالب و قابل تحلیلی عنوان کرده‌اند. در این بین، اما واکنش حسام الدین آشنا جالب بود. او در توییتر نوشت: اشتباه نشود آن جلسه نه بازجویی بود و نه مصاحبه بلکه چیزی شبیه دورخوانی سناریو بود.

البته استفاده بیش از حد از زبان رمزنگاری شده و پیچیده حسام‌الدین آشنا در توییتر، نیز مخالفانی جدی دارد. مثلا کاربری نوشته است: "چقد حس عجیبیه کسی رو ببینی که می‌دونی داره نمایشِ "من یک امنیتی خفنم" رو بازی می‌کنه و از جملاتی که هر بار استفاده می‌کنه، نمی‌دونی بخندی یا گریه کنی"

نظر شما