شناسهٔ خبر: 41262537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

افشین پیروانی: اگر در تمیز کردن رختکن قصوری بوده عذر ما را بپذیرید

مهدی پورپاکار

افشین پیروانی از میزبانی مردم تبریز و باشگاه ماشین سازی تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، در خصوص برد دیشب سرخپوشان و همچنین عکس رختکن این تیم بعد از بازی با ماشین سازی، صحبت هایی را عنوان کرد. پرسپولیس شب گذشته (جمعه 20 تیر 99) توانست با تک گل مهدی ترابی از سد ماشین سازی بگذرد.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص انتشار تصاویری از رختکن پرسپولیس بعد از بازی با ماشین ‌سازی در رسانه‌ ها گفت:

به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم. شاید برخی به این مسائل اهمیت ندهند و اظهار نظر نکنند اما ما وظیفه خود می ‌دانیم‌ قبل از هر اظهار نظری بگوییم اگر قصوری بوده عذرخواهی ما را بپذیرید. در وهله دوم باید بگویم حقیقتا ما برای رسیدن به پرواز عجله داشتیم و شاید این موضوع باعث جمع نشدن برخی وسائل در رختکن بوده. در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و باید در همه مسائل و زمینه‌ها برتر و بهترین باشیم.

مدیر تیم پرسپولیس افزود:

این که رختکن را تمیز تحویل دهیم اقدامی است که به واسطه زیر ذره بین بودن تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند نوعی فرهنگ سازی باشد. ‌بازهم تاکید می ‌کنم اگر قصوری بوده عذر ما را بپذیرید.

پیروانی در پایان گفت:

جا دارد از میزبانی خوب و شایسته مردم خوب تبریز و باشگاه قدیمی و ریشه ‌دار ماشین سازی هم تشکر کنیم. این برد را به هواداران خوب‌ مان تبریک می ‌گوییم. خوشحالیم که این  روزها می‌بریم و هواداران خوشحال هستند اما ای کاش هواداران هم در استادیوم حاضر بودند. ما البته از دعای خیر آنها محروم نیستیم. شادی برد را با هواداران خوبی که داریم تقسیم می‌کنیم این بردها که انشالله می ‌تواند به پوکر قهرمانی ختم شود را به هواداران خوب‌ مان و همه پرسپولیسی‌ های عزیز تقدیم می ‌کنیم.

نظر شما