شناسهٔ خبر: 41261261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز تمرینات قرنطینه ارمنی‌ها در دره گل‌ها/ تست کرونای قهرمان اروپا مثبت شد

با توجه به تصمیم اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰، تیم ملی ارمنستان تمرینات قرنطینه‌ای خود را در منطقه‌ای کوهستانی آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تقویم جدیدی که از سوی اتحادیه جهانی کشتی در اختیار فدراسیون‌های عضو قرار گرفته، مسابقات جهانی جوانان، امید و بزرگسالان گنجانده شده است. این در حالی است که به دلیل کرونا، برگزاری مسابقات نوجوانان جهان و برخی رقابت‌های دیگر در سال 2020 منتفی است.

با توجه به اینکه UWW بنا دارد مسابقات بزرگسالان جهان را در آذر ماه امسال در صربستان برگزار کند، استارت تمرینات و اردوهای ملی کشورهای مختلف با رعایت شرایط قرنطینه زده می‌شود. در همین راستا ارمنی‌ها نیز اردوی آماده سازی خود را در منطقه کوهستانی دره گل‌ها آغاز کرده‌اند. پیش از آغاز اردو، از اردونشینان تست کرونا گرفته شده که آزمایش هُوانس ماغاکیان قهرمان جوانان و نایب قهرمان اروپا مثبت اعلام شده است.

فدراسیون کشتی ارمنستان در انتظار نتیجه تست دوم این کشتی گیر است. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد این کشور برمبنای مسابقات انتخابی تیم ملی که آذر ماه سال گذشته برگزار شد، نفرات منتخب را به این اردو دعوت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما