شناسهٔ خبر: 41260021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر دادگستری در نامه‌ای به رئیس‌جمهور:

رویکرد وحدت آفرین شما الگوی مدبرانه‌ای برای دلسوزان نظام در عبور از چالش‌ها است

وزیر دادگستری در نامه‌ای از رویکرد انسجام‏‌بخش و وحدت‌آفرین رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن نامه سید علیرضا آوائی خطاب به حسن روحانی بدین شرح است:

باسمه تعالی
با اهداء سلام و ادای احترام
سخنان وحدت آفرین و امیدبخش جناب‏ عالی در جلسه روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۱۸ هیأت محترم دولت، موجب ایجاد روحیه و نشاط مضاعف برای همکاران شما و اعضا و اجزای دولت محترم _و از جمله، این وزارت _ شده است.
بصیرت، زمان‏‌شناسی و اولویت‏ دهی حضرت‏عالی بر محور تبعیت از مقام معظم رهبری و تأکید مضاعف بر تعامل مثبت و سازنده و نیز همدلی و همراهی با قوه محترم قضائیه، مجلس محترم شورای اسلامی و سایر بخش‏های حاکمیت، راهنما و الهام‏‌بخش فعالیت‏‌ها و تلاش‏‌های همه اعضا و اجزای قوه مجریه خواهد بود.
این‏جانب، وظیفه خویش می‏‌دانم تا به سهم و نوبه خود، از این اقدام حکیمانه جناب‏عالی در شرایط حساس کنونی کشور، صمیمانه و خالصانه، سپاسگزاری کنم.
رجاء واثق دارم که تداوم این رویکرد انسجام ‌بخش و وحدت‏ آفرین، افزون بر این که فضیلت اخلاقی بردباری و تحمل سختی‏‌ها و صعوبت‏‌ها از سوی جناب ‏عالی را آشکار می‏ سازد، می‏ تواند الگویی مدبرانه، متعهدانه و حکمت ‏آمیز برای مجموعه کارگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در عبور از معضلات و چالش‏های موجود و فراروی ملک و ملت باشد.
عافیت، سعادت و توفیق روزافزون جناب‏ عالی در خدمت مستمر به مردم شریف و نجیب ایران را از آستان ربوبی – جلّ و علا – مسألت دارم.
سید علیرضا آوائی

انتهای پیام

نظر شما