شناسهٔ خبر: 41259499 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قیمت دلار، امروز ۲۱ تیر ۹۹

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۱,۹۵۰(بیست و یک هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته کاهش داشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۱,۹۵۰(بیست و یک هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته کاهش داشت.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی پایین آمد و قیمت خرید دلار آمریکا 21,950(بیست و یک هزار و نهصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 22,050(بیست و دو هزار و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 24,150(بیست و چهار هزار و صد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو 24,250(بیست و چهار هزار و دویست و پنجاه تومان) است.

بازار تهران امروز شاهد افزایش ۴۰ تومانی قیمت دلار نسبت به دو روز پیش است که به ۲۲,۴۰۰ (بیست و دو هزار و چهارصد ) تومان رسید.

قیمت دلار امروز در بازار تهران خلاف روند کاهشی دو روز پیش، بالا رفت.

قیمت دلار در بازار تهران امروز
قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 22,400 (بیست و دو هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.17 درصدی داشته است.

قیمت دلار هرات در بازار تهران امروز
دلار هرات در بازار امروز تهران، مانند ۳ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشد. دلار هرات در بازار امروز تهران، که ۳ روز پیش تا ۲۲,۰۰۰ (بیست و دو هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ جولای ۲۰۲۰ - به ۲۲,۰۰۰ (بیست و دو هزار) تومان رسید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما