شناسهٔ خبر: 41259441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۲۲ تیم عملیاتی هلال احمر لرستان ۱۷۶ حادثه را امدادرسانی کردند

گروه استانها- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۲۲۲ تیم عملیاتی هلال احمر لرستان در سه ماهه نخست امسال ۱۷۶ حادثه را امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

عزیز علی امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهارداشت: در سه ماهه نخست امسال تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان 176 حادثه را امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به اعزام 222 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان افزود: 672 نفر در این اعزام‌ها شرکت کرده و در مجموع 155 دستگاه آمبولانس برای انتقال حادثه دیدگان اعزام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان تعداد عملیات امداد هوایی را 15 سورتی پرواز برشمرد و عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال دو نفر به دلیل برف و کولاک، 10 نفر به خاطر آتش سوزی جنگل و مراتع، 280 نفر در جاده، 245نفر در سیل و آبگرفتگی، 50 نفر در کوهستان، چهار نفر در واحدهای صنعتی و کارگاهی و پنج نفر در حوزه دریایی و ساحلی دچار آسیب شدند.

وی مجموع عملیات رها سازی را در مدت مذکور 27 مورد برشمرد و گفت:  میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای( از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت) 4 دقیقه و 50 ثانیه ، میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از اطلاع رسانی به جمعیت تا حضور در صحنه) 10دقیقه و 30 ثانیه میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای ( از آغاز تا پایان عملیات) یک ساعت و 14 دقیقه و 38 ثانیه است.

انتهای پیام/642/ت

نظر شما