شناسهٔ خبر: 41259132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رونالدو و زیدان در لیست مالک آینده مارسی

تهران- ایرنا- خریدار احتمالی باشگاه مارسی در تازه‌ترین اظهارنظر خود، گفت: رویای من حضور همزمان «کریستیانو رونالدو» و «زین‌الدین زیدان» در مارسی است.

صاحب‌خبر -

«محمد عیاشی العجرودی» سرمایه‌گذار ثروتمندی که قرار است باشگاه فرانسوی مارسی را در تابستان امسال از مالکین فعلی آمریکایی‌اش بخرد.

العجرودی پیشتر هم اعلام کرده که قصد دارد مارسی را بار دیگر به غول برتر فوتبال فرانسه تبدیل کند. مارسی با اینکه امسال نایب قهرمان لیگ فرانسه شد ولی با تیم صدرنشین یعنی پاری‌سن‌ژرمن ۱۲ امتیاز اختلاف داشت.

او می‌گوید برای پر کردن این شکاف امیدوار است بتواند دست به خریدهایی بزرگ بزند.

خریدار ثروتمند باشگاه مارسی در گفت و گویی تصریح کرد: مربی فعلی مارسی فرد توانمندی است اما هدف من آوردن یک مربی از همین شهر است و به اعتقاد من گزینه ای بهتر از زیدان وجود ندارد.

العجرودی در خصوص پرسش خبرنگاران در مورد خرید فوتبالیست‌های بزرگ، تاکید کرد: کریستیانو رونالدو. رویاهای بزرگی دارم که یکی از آن‌ها حضور همزمان رونالدو و زیدان در مارسی است.

وی در ادامه افزود: من عاشق فوتبال هستم. من عاشق نظم آلمانی بایرن مونیخ هستم و از فوتبال بارسا لذت می‌برم اما بازیکنی که هرگز فراموشش نمی‌کنم کریستیانو رونالدو است. من احترام و نظم را دوست دارم و او تجسم این ارزش‌ها است. در زندگی هر چیزی ممکن است. حتی فکر آوردن رونالدو هم من را سر ذوق می‌آورد. انتقال او به مارسی یک رویا است ولی این وظیفه‌ای است که رییس آتی باشگاه «محمد بوجلال» باید انجام دهد.

نظر شما