شناسهٔ خبر: 41259036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان:

استفاده از ماسک در تمامی اماکن ورزشی استان همدان الزامی است

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: استفاده از ماسک در تمامی اماکن ورزشی استان همدان الزامی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمدالله چاروسایی با اشاره به اعلام وضعیت هشدار در استان همدان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: کلیه مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند.
وی ادامه داد: در خصوص فعالیت‌های ورزشی نیز کلیه مربیان، ورزشکاران و متصدیان موظف به استفاده از ماسک در باشگاه‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده هستند و در صورت عدم رعایت این مهم باشگاه‌ها و اماکن ورزشی متخلف تعطیل خواهند شد.
سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در حال حاضر فعالیت ورزش‌های رزمی و پربرخورد در استان همدان به علت احتمال شیوع ویروس کرونا برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حسب دستور قضایی باشگاه‌های خاطی را پلمپ می‌کنند.
وی افزود: در راستای تشدید نظارت و بازرسی‌های صورت گرفته باهدف تأمین سلامت جامعه ورزشی طی هفته گذشته 3 باشگاه ورزشی در شهرستان‌های استان پلمپ و موارد تخلف ایشان به مراجع قضایی ارسال‌شده است.
گفتنی است بر اساس بخشنامه ۱۹ تیرماه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلف شدند ضمن راهنمایی مراجعه‌کنندگان در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات جلوگیری و از ارائه خدمات به آنان خودداری کنند.

نظر شما