شناسهٔ خبر: 41256495 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار رحیمی تاکید کرد؛

ارتقاء توان عملیاتی با تدوین آموزش‌های نوین تکنیکی و تاکتیکی/ اولویت پلیس مردم محور؛ صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی

رئیس پلیس پایتخت گفت: باید با تدوین آموزش‌های نوین، عملیاتی، تکنیکی، تاکتیکی و با آمادگی بیش از پیش، با توان و قدرت از نظم و امنیت مردم دفاع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در جمع کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ و سرکلانتری‌ها، با قدردانی از حضور مقتدرانه و مجاهدانه تمامی کارکنان نیروی انتظامی به خصوص یگان‌های ویژه در تمامی ماموریت‌ها و نیز حضور به موقع این نیروی مردم محور در بحث مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل اللهی هستند که در راستای صیانت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش مردم، با تبعیت از منویات حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ایثار و فداکاری می‌کنند.

سردار رحیمی لقب گرفتن نیروی انتظامی را به عنوان «مجاهدان فی سبیل الله» از سوی فرمانده معظم کل قوا، افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: اعطای این عنوان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسئولیت ما را به عنوان حافظان امنیت کشور بیش از پیش سنگین کرده است.

وی داشتن اقتدار توام با رافت، توانمندی، جدیت، اخلاق مداری و شجاعت را از ویژگی‌های بارز پلیس اسلامی بیان کرد و افزود: پلیس ایران اسلامی در همه زمینه‌ها با سرلوحه قرار دادن اهداف انقلاب و همچنین راه و منش بزرگان اسلام و نظام، توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم و جامعه کسب کند، حفظ این دستاورد همچنان در اولویت پلیس مردم محور است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اهمیت آموزش مستمر عنوان کرد: توجه به امر آموزش از ارکان اصلی رسیدن به شرایط مطلوب برای حفظ و ارتقاء میزان آمادگی کارکنان در جهت انجام هرچه بهتر ماموریت‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: یگان ویژه جایگاه دلاور مردانی است که در حفظ امنیت جامعه تأثیر مستقیمی دارند، مردم این نیروی مجاهد و حافظ حریم نظم و امنیت را به عنوان نیرویی ولایتمدار، مردم محور و مقتدر می‌شناسند و به آن افتخار می‌کنند.

سردار رحیمی با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: باید با تدوین آموزش‌های نوین، عملیاتی، تکنیکی، تاکتیکی و با آمادگی بیش از پیش با توان و قدرت از نظم و امنیت مردم دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خط ما، خط ولایت و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا و پاسداری از امنیت و آرامش مردم است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با پیروی از سیره شهدا و سرلوحه قرار دادن راه و منش همه آن عزیزانی که برای حفظ و بقاء انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، در خدمت رسانی به مردم ولایت مدار ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه سخنان خود استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای توانمندسازی کارکنان را مورد تاکید قرار داد و مطرح کرد: افزایش مهارت تخصصی و دانش دو رکن اساسی در چابک سازی نیرو‌های پلیس است، درکنار این مهم، ارتقاء سطح بصیرت کارکنان در مقوله‌های دشمن شناسی و آگاهی به مسائل روز در اولویت است.

در پایان سردار «حسین امجدیان» با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات تیپ ویژه تهران بزرگ در بحث ایجاد نظم و امنیت ورزشگاه‌ها و همچنین شرکت در طرح مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مجموعه یگان‌های ویژه ناجا درهمه عرصه‌ها با حضور به موقع توانسته اند جایگاه خوبی را در بین نیرو‌های مسلح و مردم از آن خود کنند، در بحث مقابله با ویروس منحوس کرونا با استفاده از تمام ظرفیت خود وارد میدان مبارزه با این مهمان ناخوانده شده، تا به سهم خود در کنار مدافعان سلامت، از امنیت جامعه و سلامت مردم دفاع کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما