شناسهٔ خبر: 41255682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

از کارناوال کریستیانو رونالدو و پرتغالی‌ها تا دزدیده شدن ماشین مدیرعامل پرسپولیس / تقویم طرفداری (21 تیر)

علیرضا هاشمی

در قسمت دیگری از بخش تازه به راه افتاده تقویم طرفداری به مرور اتفاقات روز 21 تیرماه می پردازیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری – مهمترین اتفاقات ورزشی در 19 سال اخیر در روز 21 تیرماه از این قرار است:

 

نستا پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد (21 تیر 1380)

روز بیستم تیرماه در سال 80 را باید یکی از روزهای کاملا بی خبر در فوتبال ایران دانست. به همین دلیل مجبور شدیم به مانند برخی روزها برویم به سراغ اخبار خارجی و طبیعتا یکی از داغترین خبرها همیشه در فصل نقل و انتقالات اتفاق می افتد و در این روز نیز مهم ترین خبر در این زمینه را می توان در رد پیشنهاد بازی از در رئال مادرید از سوی الساندرو نستا، مدافع تیم لاتزیو و ملی ایتالیا دانست. او در آن سال مبلغ هنگفت 86 میلیون دلاری را رد کرد!

بهمن صالح نیا برای چندمین بار سرمربی تیم ملوان بندرانزلی شد (21 تیر 1381)

 

صالح نیا که حدود 27 سال به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی در تیم ملوان نیروی دریایی بندرانزلی حضور داشت، در مراسم معارفه که با حضور بازیکنان و مسوولان و دست اندرکاران تیم ملوان برگزار شد، با یاد کردن از پیشکسوتان این تیم گفت: شما جوانان کاری کردید که گذشته ملوان بار دیگر زنده شود. در این میان من  خیلی دوست داشتم به عنوان مشاور و کمک کننده در کنار محمد احمدزاده بودم.

شهر پاریس هم به جمع  نامزدهای میزبانی از المپیک 2012 اضافه شد (21 تیر 1382)

کمیته ملی المپیک فرانسه با ارسال نامه ای به کمیته بین المللی المپیک، رسماً آمادگی شهر پاریس را برای میزبانی بازی های المپیک سال 2012 اعـــلام کرد . نامه کمیته المپیک فرانسه بـــــه همراه نامه ای از سوی شهردار پاریس به کمیته بین المللــــی المپیک ارسال شده است . آخرین مهلت برای اعلام امادگی شهرها 15 ژوئیه/ 24 تیر اعلام شده است . در نامه کمیته ملی المپیک فرانسه ، حمایت تام و کامل رییس جمهوری ، دولت ، مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی شهر پاریس و همچنین نهادهای فرهنگی و علمی از میزبانی این شهر برای بازیهای المپیک قید شده است.

فرهاد کاظمی گزینه اول هدایت تیم سپاهان اصفهان (21 تیر 1383)

با اعلام محمود اسلامیان، مدیر مجتمع فولاد مبارکه، اصلی ترین گزینه برای سرمربیگری تیم سپاهان اصفهان، فرهاد کاظمی مربی فصل قبل همین تیم بود. او در این رابطه گفت: فرهاد کاظمی مشکلات شخصی را دلیل جدایی احتمالی اش ازتیم فوتبال سپاهان عنوان کرده است که امیدوارم مشکلات وی حل شود و بتوانیم برای یکسال دیگر از وجود وی در تیم فوتبال سپاهان بهره مند شویم.

صمد مرفاوی: برای حفظ فرهاد مجیدی تلاش می کنیم (21 تیر 1384)

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت که کادر فنی برای حفظ دو بازیکن این تیم که قصد جدایی از استقلال را دارند، تلاش می کند. صمد مرفاوی در این باره گفت: فرهاد مجیدی و پیروز قربانی دو بازیکن خوب استقلال هستند که کادر فنی برای سال آینده نیاز زیادی به این دو دارد. لذا برای حفظ این دو بازیکن تمام تلاش خود را به کار بسته ایم. کادرفنی تلاش خود را برای ماندن آنان آغاز کرده و امیدوارم مدیران و مسوولان باشگاه نیز با توجه به نیازهای بازیکنان ما را در حفظ سرمایه های باشگاه یاری کند.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان شد! (21 تیر 1385)

تنها یک روز پس از برکناری یورگن کلینزمن، سرمربی وقت تیم ملی آلمان که با این تیم به مقام سوم جام جهانی نیز رسیده بود، یواخیم لو دستیار وی برای نشستن بر مسند سرمربیگری تیم ملی آلمان انتخاب شد. قرارداد این مربی 46 ساله تا سال 2008 بود.

با امضای قرارداد داخلی، پژمان منتظری استقلالی شد (21 تیر 1386)

پژمان منتظری بعد از مذاكرات اوليه با آبی پوشان چهارشنبه شب گذشته يك قرارداد داخلی با اين تيم به ثبت رساند. او هفته آينده قرارداد رسمی خود را در هيئت فوتبال تهران نيز به ثبت می رساند. منتظری به عنوان جايگزين علی انصاريان در استقلال جذب شده است. بدين ترتيب اگر انصاريان همچنان اصرار به جدايی از استقلال و پيوستن به استيل آذين را داشته باشد بايد با پرداخت حق و حقوق باشگاه از اين تيم جدا شود. اين در حالی است كه استقلال تمايل به حفظ انصاريان دارد.

 

امیرحسین صادقی پس از جدایی از جمع استقلالی ها به مس کرمان پیوست (21 تیر 1387)

پس از عدم توافق اميرحسين صادقی با مسئولان استقلال سر مسائل مالی، اين بازيكن مذاكره خود با مس كرمان را آغاز كرد و در نهایت پس از توافق نهايی، در هيئت فوتبال حاضر شد و براي يك سال قرارداد رسمی خود را امضا كرد. گفته می‌شود مبلغ قرارداد صادقی بين 250 تا 300 ميليون تومان است. اين بازيكن كه هنوز با استقلال تسويه حساب نكرده، از مسئولان تيم مس اجازه بازگشت به تهران را گرفت تا پس از تسويه حساب، از روز شنبه در تمرين تيم جديد خود شركت كند. 

پول اردوی ترکیه و ماشین مدیرعامل پرسپولیس را دزدیدند (21 تیر 1388)

بعدازظهر امروز زمانی كه عباس انصاری فرد در حين مذاكره با دو بازيكن برزيلی جديد اين تيم بود خودروی وی كه يك پژو پارس نقره‌ رنگی است در مقابل باشگاه پرسپوليس دزيده شد. انصاری فرد كه قصد داشت باشگاه را ترك كند با ديدن اين صحنه تعجب كرد و با حضور نيروی انتظامی اقدامات لازم برای پيگيری اين موضوع انجام شد. اين خودرو متعلق به باشگاه پرسپوليس است و در اختيار مديرعامل وقت قرار می‌گيرد. به گفته مسئولان باشگاه 200 هزار دلار پول اردوی تركيه در داخل اين خودرو قرار داشت. 

محسن خلیلی رسما از پرسپولیس جدا شد (21 تیر 1389)

پس از آنكه تمديد قرارداد با محسن خليلی با نظر علی دايی منتفی شد، اين بازيكن با پيشنهاد چند تيم ليگ برتری از جمله چند تيم تهرانی، پای ميز مذاكره با آنها نشسته است و همزمان برای تسويه حساب مالی با باشگاه پرسپوليس اقدام كرده است. بر همين اساس، مهاجم سابق پرسپوليس روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپوليس، با حبيب كاشانی ملاقات كرد. موضوع صحبت هاي كاشانی و مهاجم سابق پرسپوليس، مطالبات دو سال گذشته اين بازيكن از پرسپوليس بود و رضايت خاطر محسن خليلی از جلسه با سرپرست باشگاه نشان از رسيدگی سريع و همكاری باشگاه برای انجام امور مربوط به تسويه حساب او داشت. قرار است امروز با رسيدگي نهايی به وضعيت مطالبات خليلی از پرسپوليس، باقيمانده مطالبات اين بازيكن نيز پرداخت شود.

اولین تمرین مهدی رحمتی با استقلال (21 تیر 1390)

دروازه‌بان جدید تيم فوتبال استقلال با لباس شخصی در تمرين اين تيم حاضر شد.  حضور مهدی رحمتی به همراه پسرش در تمرين استقلال همه چيز را تحت الشعاع خود قرار داده بود و 100 تماشاگری كه در محل تمرين حاضر بودند با حضور دروازه بان جديد آبی پوشان وی را به شدت تشويق كردند. رحمتی كه با لباس شخصی در محل تمرين حاضر شده بود با كادرفنی و بازيكنان استقلال برخورد گرمی داشت و با تك تك بازيكنان تيم روبوسی كرد. حسين تراب‌پور مربی گلرهای استقلال هم با رحمتی خوش و بش كرد. پرويز برومند كه اين روزها با آبی پوشان تمرين می كند با رحمتی برخورد گرم و صميمانه ای داشت. در طول تمرين رحمتی و مظلومی به طور خصوصی با هم صحبت می كردند.

انتقال ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان به هدایتی قطعی شد  (21 تیر 1391)

مدیرعامل باشگاه ملوان از انتقال قطعی ۷۰ درصد از سهام این باشگاه به حسین هدایتی با امضای استاندار گیلان خبر داد تا این باشگاه از این پس به صورت خصوصی اداره شود. پیش از این سایر مسئولان شهری و استانی مانند فرماندار، امام جمعه و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان با این انتقال موافقت کرده بودند.

ولاسکو: مردم از این پیروزی در ماه رمضان خوشحالند / اولین برد سه بر صفر ایران در لیگ جهانی (21 تیر 1392)

خولیو ولاسکو پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: اول از همه خوشحالم که نخستین پیروزی سه بر صفر خود را در لیگ جهانی کسب کردیم. این پیروزی در ماه رمضان کسب شد و تمام مردم از این پیروزی خوشحال شدند. در این دوره از مسابقات می‌خواستیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و فکر می‌کنم به هدف خود هم رسیدیم. حالا نه تنها ایرانی‌ها به والیبالیست‌های خود افتخار می‌کنند بلکه من هم به بازیکنانم می‌بالم.

خسرو حیدری به مدت دو فصل دیگر در استقلال ماندنی شد (21 تیر 1393)

خسرو حیدری یکی از ملی پوشان استقلال امروز پس از مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید. این بازیکن پس از توافق قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر با این تیم تمدید کرد.این بازیکن از هوفنهایم آلمان و نورنبرگ نیز پیشنهاد داشت اما سرانجام قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کرد. پیش از این هاشم بیک زاده با استقلال به توافق نهایی رسیده بود و امیر حسین صادقی نیز دیگر بازیکنی است که در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار دارد.

استقلال اهواز سهمیه فولاد نوین را گرفت (21 تیر 1394)

در پایان جلسه‌ای که تا بعد از ظهر امروز در باشکاه فولاد خوزستان با موضوعیت تعیین تکلیف انتقال امتیاز لیگ برتری تیم فولادنوین خوزستان ادامه داشت؛ طرفین توافق نامه ای برای انتقال امتیاز فولادنوین به باشگاه استقلال اهواز برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر را به  امضاء رساندند. اکنون با با تصمیم گیری نهایی مدیران باشگاه فولاد دیگر می توان استقلال اهواز را به عنوان سومین سهمیه خوزستانی لیگ برتر برشمرد.

استقبال باشکوه از رونالدو و تیم پرتغال در لیسبون (21 تیر 1395)

 

هزاران نفر برای استقبال از تیم ملی پرتغال در شهر لیسبون تجمع کردند. تیم ملی پرتغال بعد از کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا امروز عصر در میان استقبال هزاران نفر وارد شهر لیسبون پرتغال شد. رونالدو نیز با انتشار عکسی از حمایت هواداران و استقبال با شکوه آنها تشکر کرد.

معارفه خامس در آلیانس آره‌نا و در کنار آنچلوتی (21 تیر 1396)

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی با قراردادی دو ساله و قرضی از رئال مادرید به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد. وی با عقد قراردادی سالیانه به ارزش 5 میلیون یورو در مونیخ توپ خواهد زد.

خامس امروز تست‌های پزشکی بایرن را با موفقیت پشت‌سر گذاشت و بر این اساس پیراهن شماره 11 مونیخی‌ها را بدست آورد.

وی همچنین در ورزشگاه آلیانس آره‌نا حضور یافت و مراسم معارفه‌اش با حضور رومنیگه و آنچلوتی برگزار شد.

فغانی داور دیدار رده‌بندی جام جهانی بین بلژیک و انگلیس شد (21 تیر 1397)

 تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی که به همراه رضا سخندان و محمد منصوری در جام جهانی روسیه حضور دارند، در دو بازی  گروهی این رقابت‌ها بین تیم‌های آلمان- مکزیک و برزیل- صربستان و همچنین دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی بین فرانسه- آرژانتین سوت زدند. در حالی که این تیم داوری ایرانی شانس قضاوت در فینال را داشتند باید دیدار رده بندی جام جهانی بین بلژیک و انگلیس را سوت بزنند.

نظر شما