شناسهٔ خبر: 41253058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیام تبریک دکتر حاجیونی به مناسبت هفته بهزیستی

دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان طی  پیامی سالگرد چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را به تلاشگران عرصه خدمت به جامعه هدف بهزیستی تبریک و تهنیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان طی  پیامی سالگرد چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را به تلاشگران عرصه خدمت به جامعه هدف بهزیستی تبریک و تهنیت گفت.
درمتن این پیام آمده است:

به نام خدا


گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی با شعار"بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" را در شرایط سخت پاندمی کرونا ، لزوم رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی  برگزار می کنیم.
 چهل سال است ، خدمت و حضور درکنار کسانی که صدایشان تنها با گوش جان شنیده ، و رشد وتوانمندیشان  را در قاب لبخند مددکاران دیده شده را تجربه کرده ایم تا درگام دوم تحول خدمت، با شفافیت و در کنار بزرگترین پایگاه اجتماعی یعنی نهاد خانواده و برای ارتقای سلامت اجتماعی آن با بیش از 150 فعالیت مستمر و بهره گیری از امکانات و تجربیات  بخش های غیردولتی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، با هدف پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، توانبخشی و توانمندسازی را از پیش از تولد تا سالمندی و مرگ در کنار جامعه قدم برداریم. 
و دراین گام شاهد آغاز بکارگیری ، نزدیک به 40  مرکز « مثبت زندگی » با هدف تسهیل دسترسی و  تجمیع خدمات به گروه‌های هدف ، در بستر الکترونیک همراه با  افزایش سرعت خدمات‌رسانی به مددجویان و معلولان بمنظور توزیع شفاف و عادلانه خدمات در استان هستیم.
لذا اینجانب فرا رسیدن هفته بهزیستی را به تلاشگران صبور و مهربان بهزیستی کشور خصوصا همکارانم در بهزیستی استان که با مسئولیت پذیری موجب توانمندسازی معلولین ومددجویان می گردند،   تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون در ارایه خدمت به محرومان کشور عزیز اسلامیمان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دکتر علیرضا حاجیونی
مدیرکلبهزیستی استان بوشهر

نظر شما