شناسهٔ خبر: 41252609 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شیخ نعیم قاسم:

هرگز تسلیم فشارهای آمریکا نخواهیم شد

معاون سید حسن نصرالله گفت: تمام فشارهای آمریکا علیه لبنان و حزب‌الله برای سلب قدرت حزب‌الله است، ما برای هزارمین بار می‌گوییم که گزینه‌ای جز پیروزی و مقاومت نداریم و تسلیم شدن در فرهنگ ما جایگاهی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ قاسم در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تصریح کرد: هرگز به آن گزینه که گرسنگی باشد، نخواهیم رسید و اگر شما گمان می‌کنید که با افزایش فشارها تسلیم خواهیم شد، [بدانید] که ما به کمک دولت لبنان، اقدامات عملی در اختیار داریم تا کشور همچنان روی پای خود بایستد.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: هدف کلیدی ایالات متحده در منطقه [خاورمیانه] حمایت از اسرائیل و سلب حقوق مردم فلسطین است.

وی افزود: حزب‌الله یک جنبش مقاومت است که اسرائیل را از لبنان بیرون رانده و اجازه نداده است رؤیای این رژیم برای ضربه زدن به مقاومت محقق شود، همچنان که ما موفق شدیم بزرگ‌ترین پیروزی را در سال ۲۰۰۰ رقم بزنیم.

شیخ قاسم تصریح کرد: تمام جنگ‌هایی که اسرائیل با [حزب‌الله] به راه انداخته تا شروط خود را تحمیل کند، ناکام مانده است.

وی مشکل لبنان را مشکل موجود میان آمریکا و ایران ندانست و گفت: این مسأله ناشی از مشکل میان حزب‌الله و اسرائیل است.

معاون حزب‌الله لبنان ادامه داد: مقاومت در لبنان برآمده از سه نهاد ارتش، مردم و گروه‌های مقاومت است که حاکمیت را برای لبنان به ارمغان آورده است، مسأله‌ای که برای [آمریکا و رژیم صهیونیستی] قابل قبول نیست، این درحالی است که حزب‌الله بخشی از کشور لبنان به شمار می‌آید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما