شناسهٔ خبر: 41251842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران:

برخی افراد از رأفت نظام سوءاستفاده می کنند

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: برخی افراد به یمن رافت اسلامی نظام، آزادانه سخنانی را بیان می کنند که چیزی جز توطئه علیه کشور و انقلاب نیست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: ایجاد فرقه های جعلی و منحرف، شایعه، اخبار تنش آفرین و... تنها بخش بسیار کوچکی از توطئه ها و جنگ روانی دشمن علیه  انقلاب اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: متاسفانه این توطئه ها معمولا توسط نیروها و عوامل داخلی بسترسازی و حتی پیاده می شوند که باعث می گردد که مقابله با این توطئه گران داخلی برای ما مشکل باشد.

ویادامه داد: اولین راه برای شناسایی این دست از عوامل خودفروخته و نفوذی در داخی کشور داشتن بصیرت است، لذا از این روست که بسیاری از بزرگان و علما همواره تاکید دارند که دینداری تنها کافی نیست، بلکه دیندار باید با بصیرت باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران افزود: در هفته های اخیر برخی افراد به یمن رافت اسلامی نظام، آزادانه در داخل کشور سخنانی را بیان می کنند که ریشه اصلی این سخنان چیزی جز توطئه علیه کشور و انقلاب نیست. این افراد باید بدانند که سخنان آنها تنها موضع گیری در مقابل نظام و انقلاب نیست.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: این افراد که امروز به عینه نفش پیاده نظام دشمنان انقلاب را بازی می کنند با اعمال و رفتار خود زمینه شادی دشمنان این مملکت و نظام را فراهم نیاورند، زیرا با مشت محکم مردم روبرو خواهند شد.

نظر شما