شناسهٔ خبر: 41251122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بوناچیچ: آنقدر خوب بازی کردیم که داوری تاثیری نداشت/ اگر قرار است لیگ ادامه داشته باشد همه باید بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، همه باید بازی کنند و نمی‌شود پنجاه، پنجاه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ در نشست خبری بعد از دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: آماده بودیم یک فوتبال خوب بازی کنیم و می‌دانستیم می‌توانیم حریف را قافلگیر کنیم. تیم میزبان با بازی مستقیم به ما کمک کرد تا بتوانیم برنامه‌مان را خوب اجرا کنیم. 

وی در خصوص آنالیز تیم شاهین بوشهر عنوان کرد: خیلی‌ها به آنالیز بها می‌دهند اما بازیکن‌ها در زمین کار را تمام می‌کنند. چیزی که من را غافلگیر کرد،کریمیان بازیکن من بود. او خیلی بااستعداد و فنی بود. برایم عجیب بود چرا از بازی مستقیم و توپ‌های بلند استفاده می‌کرد؛ با اینکه خودش بازیکن تکنیکی بود. فکر می‌کنم باید روی زمین بازی کند و می‌تواند در لیگ بماند. آرزو می کنم کریمیان و شاگردانش موفق شوند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری این دیدار گفت: ما سرمربیان نمی توانیم در رابطه با داوری حرف بزنیم. سالهای سال است از فوتبال تجربه دارم. اینجا دو پنالتی و کارت قرمز علیه ما بود. درباره داوری ورود نمی‌کنم. ما آنقدر خوب بودیم که اتفاقات داوری خیلی ما را اذیت نکند.

وی در رابطه با مشکلات بوشهر، عنوان کرد: کسی نمی‌دانست چه اتفاق رخ می‌دهد. اگر از من می‌پرسید، می‌گویم اگر قرار است بازی برگزار شود، همه باید بازی کنند. نمی‌شود پنجاه پنجاه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما