شناسهٔ خبر: 41250969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حدادی:

تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی، تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: برای اینکه وضعیت اقتصاد کشورمان از وضعیت فعلی عبور کند باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مهم دانستن اقتصاد مقاومتی برای بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای اصلی برای برون رفت از مشکلات فعلی، توجه جدی به اقتصاد مقاومتی بوده، اما متاسفانه در این سالیان اخیر این امر مهم مغفول واقع شده است.

وی در ادامه افزود: اگر اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی در کف جامعه پیاده‌سازی کنیم؛ یعنی همه بخش‌های تولید و ظرفیت‌های کشاورزی فعال شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف خواهند شد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ تاکید کرد: باید از طریق اقتصاد مقاومتی بخش عظیمی از تهیدادت دشمن را به فرصت تبدیل کنیم که این کار هم فقط با اراده و انگیزه صورت می‌گیرد؛ متاسفانه دولتمردان اهتمام لازم را برای اجرایی کردن این مقوله نداشتند و مجلس یازدهم این موضوع را در دستورکار و اولویت‌های اساسی خود قرار خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: برای اینکه اقتصاد ما فعال شود و همچنین اقتصاد مقاومتی محقق شود باید دولتمردان نگاه خود را به بیرون قطع کنند./

پایان پیام

نظر شما