شناسهٔ خبر: 41248416 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هک موبایل گانتز توسط ایران، اسرائیل را به لرزه درآورد

تسنیم

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داده اقدام ایران در هک گوشی همراه وزیر جنگ این رژیم کریدورهای قدرت اسرائیل را به لرزه درآورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، یک روزنامه صهیونیستی گزارش داده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اینکه «نداف آرگامان» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) جزئیات بیشتری درباره هک گوشی موبایل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط ایران افشا نکرده، عصبانی است. 

روزنامه هاآرتص در گزارشی با موضوع سایه هک تلفن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روی کابینه این رژیم مطلب بالا را منتشر کرده و در ادامه نوشته «بنی گانتز»، وزیر جنگ هم موساد را به همکاری با نتانیاهو متهم کرده است.  

هاآرتص نوشته است: «در سه کارزار انتخاباتی خشن و آشفته که نتانیاهو و گانتز برای تصدی سمت نخست‌وزیری رو در روی هم ایستادند یک مسئله برجسته بوده که از مطالب خام مربوط به آن می‌توان برای تدوین یک داستان یا فیلم جاسوسی استفاده کرد. ضربه‌های شوک‌آور این داستان -که برخی از جوانب آن را هنوز نمی‌توان به دلیل محدودیت‌های سانسور منتشر کرد- هنوز در کریدورهای قدرت اسرائیل احساس می‌شوند و این مسئله یکی از دلایل تنش و سوءظن میان نخست‌وزیر، وزیر دفاع و سران دستگاه‌های جاسوسی بوده است.»

مارس ۲۰۱۹ کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد دستگاه امنیت داخلی این رژیم بنی گانتز را فراخواند و به او گفت که گوشی همراه او هک شده و محتوای آن در دست ایران است. این مسئله به سلاحی قدرتمند در دستان نتانیاهو تبدیل شد و او در کارزار انتخاباتی بارها آن را مطرح کرد. 

روزنامه هاآرتص نوشته متوجه شده که نتانیاهو چندین بار خشم خودش را از اینکه آرگامان از قبل‌تر به او درباره هک موبایل گانتز اطلاع‌رسانی نکرده ابراز کرده است. او همچنین خواستار این بوده که محتوای مطالب لو رفته به ایران به رسانه‌ها درز پیدا کنند.

نظر شما