شناسهٔ خبر: 41247482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افاضلی:

هیچ امیدی به فوتبالمان نیست/ به هیچ عنوان با استقلال بازی نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:امیدواریم با تمریناتی که داشتیم تا حدودی این مشکل را بر طرف کرده باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هومن افاضلی پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برگزار نشدن دیدار هفته گذشته پارس جنوبی مطمئناً در ریتم تیمی کمی با مشکل روبرو خواهیم بود؛ اما امیدواریم با تمریناتی که داشتیم تا حدودی این مشکل را بر طرف کرده باشیم.

وی ادامه داد: حریف ما در دیدار فردا یک تیم ریشه دار قوی به نام سپاهان است با کیفیت بسیار بالا و سازماندهی فوق‌العاده و از همه مهم‌تر در اختیار داشتن موفق‌ترین سرمربی لیگ برتر یکی از برترین‌های لیگ است. قلعه نویی را به عنوان بزرگ‌تر و پیشکسوت چندین سال است می‌شناسم، وی مربی فوق‌العاده ای است و همیشه تیمی را ساخته که حال و آینده را در کنار هم دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم فوتبال سپاهان امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته هرچند که به نظر من به اندازه کیفیتش نتوانسته در گردآوری امتیازات موفق باشد. سپاهان فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. امیدوارم بازی فردا برای هوادارانی باشد که از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا می‌کنند دیداری جذاب باشد. تا پیش از این دیدار هفت مصدوم داریم ولی محرومی نداریم و امیدواریم که از مصدومانی که برگشته‌اند برای دقایقی استفاده کنیم.

وی در رابطه به حل مشکلات پارس جنوبی و بازگشت رضایی به رأس کادر مدیریتی پارس جنوبی تصریح کرد:. داشتن مدیر فوتبالی که علاقه مند باشد مطمئناً امتیاز خوبی برای ما خواهد بود و تا حدودی بار ما را کم خواهد کرد و شاید این شانس را برای من ایجاد کند که تمرکزم را بیشتر روی فوتبال درون زمین قرار بدهم.

افاضلی گفت: به هر حال مسائل کم و بیش پا برجاست ولی خوشبختانه شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم. امیدواریم با آمدن رضائیان کلید شروع حل مشکلات پارس جنوبی نیز بخورد.

وی در رابطه با شایعاتی که پیرامون دیدار پارس جنوبی جم با استقلال بود، گفت: از نظر من وضعیت بازی با استقلال کاملاً مشخص است دلایل کاملاً واضحی برای نتیجه بازی وجود دارد. تردیدی من در این رابطه ندارم. در این میان آدم‌هایی می‌آیند که سابقه مشخصی دارند و شاید در پی این هستند تا سرپرستی خود را با جلب رضایت بالا دستی به ریاست تبدیل کنند.

افاضلی گفت: از لحاظ حقوقی دلایل کافی برای اینکه در بازی با استقلال چه اتفاقی افتاد وجود دارد و در ادامه باید شاهد چه اتفاقی باشیم. من به عنوان پارس جنوبی جم ما تحت هیچ شرایطی با استقلال بازی مجددی انجام نخواهیم داد. حتی در صورتی که سه امتیاز دیدار قبلی ما را به استقلال هدیه کنند ما به استقلال بازی نخواهیم کرد. از نظر من تکلیف آن دیدار مشخص است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: باید با توجه به مستندات رأی کاملاً محکم و شفافی صادر شود. اگر در این زمینه قصوری انجام بگیرد این کیس را به فیفا انتقال خواهم داد و حتی در این رابطه با وکیلم نیز صحبت‌هایی را انجام داده‌ام. وکیل من در این رابطه نامه‌ای اولیه به فیفا ارسال کرده و منتظر است تا من مستندات دیگری را به وی ارائه بدهم تا پرونده را تکمیل کند. اما من دوست ندارم که این اتفاق صورت بپذیرد.

وی گفت: در پرونده پارس جم شرافت، صداقت و عدالت فوتبال مورد آزمایش قرار خواهد گرفت یعنی اگر این سه فاکتور مهم در این آزمون شکست بخورد دیگر هیچ امیدی به فوتبال ما نیست و اگر متوجه شوم نیت و اراده کافی برای حل این مشکل در داخل وجود ندارد تا این مسئله حل شود مجبور به انجام کاری می‌شوم که آن را زیاد دوست ندارم.

افاضلی خاطر نشان کرد: مسائلی که من در مورد آن صحبت کردم می‌تواند شائبه‌های زیادی را ایجاد کند که می‌توان به دخالت دولت به عنوان مالک باشگاه استقلال (دخالت دولت در فوتبال) و مهندسی نتایج اشاره کرد.‌

نظر شما