شناسهٔ خبر: 41247388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت زاهدان:

همواره عفاف و حجاب زنان مسلمان مورد هجمه ابرقدرت های جهان بوده است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: اینکه لباس متناسب با پوشش اسلامی در کشورمان گران و یا کمیاب است و بالعکس آن لباس های جلف غربی به وفور پیدا می شود این حساب شده است و ریشه در ترویج فرهنگ بدحجابی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،« حجت الاسلام سید روح الله حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: حجاب و عفاف در دین اسلام به زنان و مردان مورد سفارش قرار گرفته است.

 

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: همواره عفاف و حجاب زنان مسلمان مورد هجمه ابرقدرت های جهان بوده است.

 

حسینی یادآور شد: تا اندازه ای که بنده تحقیق کرده ام حدود 300 شبکه فارسی زبان در دنیا فعالیت می کنند تا زنان ایران را از پس پرده حجاب و عفاف بیرون بکشند.

 

وی افزود:  اینکه لباس متناسب با پوشش اسلامی در کشورمان گران و یا کمیاب است و بالعکس آن لباس های جلف غربی به وفور و ارزان پیدا می شود این برنامه حساب شده دشمنان اسلام است و ریشه در ترویج فرهنگ بدحجابی دارد.

 

امام جمعه موقت زاهدان در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه همگان را به رعایت تقوا دعوت کرد و یادآور شد: هر مسئولی که بر مبنای تقوا عمل کند موفقیت او بیشتر می شود.

 

حسینی با اشاره به اینکه یکی از آثار وجودی تقوا در انسان این است که به او بصیرت می دهد، گفت: حفظ انسانها از مکر دشمنان یکی دیگر از آثار تقوا است.  

پایان پیام/291

نظر شما