شناسهٔ خبر: 41246882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه کوهدشت:

مسئولان نسبت به رفع گرانی بازار و اجاره بهاء املاک اقدام جدی کنند

طهماسبی با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و جدی در زمینه رفع گرانی بازار گفت: مجلس جدید باید در زمینه تغییر برخی قانون های کهنه و در برخورد قاطعانه با فساد ورود مجدانه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر‌افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: یکی از بیماری های بسیار خطرناک و نابود کننده اخلاقی، خشم و غضب است، این فاجعه ای که صفت رذیلهای این چنین به‌ وجود می آورد غیر قابل انکار بوده و در روایات به خطرناک ترین حربه های شیطان و آتش سوزان تعبیر شده است.

وی افزود: غضب ممکن است در نهایت به کشته شدن انسان بی گناه و مومنی ختم شود، در این حالت گاهی انسان دیوانه شده و طغیان می کند و استحکام روابط اجتماعی را درهم می ریزد.

امام جمعه کوهدشت بی نظارتی را دلیل اصلی آشفتگی در فضای مجازی برشمرد و عنوان کرد: دشمن در این شرایط کرونایی یک جنگ ترکیبی تمام عیار در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به راه انداخته است و با خبرسازی های دروغ سعی در تضعیف ایران دارد، این در حالی است که حوزه سلامت ما نسبت سایر نقاط جهان در مقابله با ویروس کرونا عملکرد خوبی داشت.

وی با اشاره به اینکه با اقتدار پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال ۹۹ بایستی سال تحول آفرینی در تمامی زمینه ها باشد.

طهماسبی با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و جدی در زمینه رفع گرانی بازار گفت: مجلس جدید که بحمدالله انقلابی است، بایستی در زمینه تغییر برخی قانون های کهنه و در برخورد قاطعانه با فساد ورود مجدانه داشته باشد.

امام جمعه کوهدشت توجه جدی به رفع مشکل آب شرب شهرستان را مهم برشمرد وخاطرنشان کرد: مسئولان نظارتی جدی بر حوزه املاک داشته و مردم نیز حال مستاجران  را رعایت کنند، چون برخی درآمد خاصی ندارند که اجاره سنگینی  پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه زن از دیدگاه خداوند متعال والا آفریده شده است اظهار داشت: دشمنان در صدد تضعیف بنیان خانواده هستند و به این اعتقاد دارند که برای رسیدن به اهداف خود بایستی خانواده ها را از هم پاشید.

طهماسبی با اشاره به سالگرد آیت الله مروجی(ره)، عنوان کرد: مراسم دهمین سالگرد این عالم ربانی امسال به دلیل شرایط کرونا برگزار نشد، آیت الله مروجی(ره) به گردن همه  مردم کوهدشت حق بزرگی دارد و برای شناساندن دین در این منطقه زحمت زیادی کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما