شناسهٔ خبر: 41246856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه اراک:

جمهوری اسلامی برای عفاف و حجاب و خانواده ارزش قائل است/تلاش برای قوی شدن اقتصاد کشور یک ضرورت مهم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تنها راه مقابله با این ویروس منحوس کرونا رعایت موارد بهداشتی است که همه باید اهمیت دهند تا کار به تعطیلی مشاغل نکشد و امروز همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور قوی شود و بتوان سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک با تقدیر از تمامی مدافعان سلامت،گروه های جهادی و گروه های مردمی و کلیه اقشار مردم که در مسیر مبارزه با کرونا تلاش می کنند، گفت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در شرایط موجود یک ضرورت است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه اراک افزود: باید کمک کنیم که کادر درمان فشار بیش از حدی را متحمل نشوند، گرچه نمی توان امور جامعه بویژه امور اقتصادی را تعطیل کرد ولی باید اصول بهداشتی را رعایت کرد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور دومین استان درگیر بود ولی تلاش مردم و مسئولان باعث شد بیماری را کنترل کنیم و باید این شرایط حفظ شود و حداقل ها در این مسیر رعایت شود.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نمیتوان فعالیت های اقتصادی را تعطیل کرد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده، لذا نمی توان فعالیت های اقتصادی را تعطیل کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد:بنابراین تنها راه مقابله با این بیماری رعایت موارد بهداشتی است تا کار به تعطیلی مشاغل نکشد. باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور قوی شود و بتوان سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در استان مرکزی برای مقابله با کرونا، گفت: همین تلاش ها باعث شد تا استان مرکزی که رتبه دوم استان های درگیر با این بیماری را داشت به رتبه ۲۵ ام در کشور برسد و آمار مبتلایان بسیار کاهش پیدا کند. حالا نباید با بی مبالاتی دوباره وضعیت بدتر شود و آمار مبتلایان افزایش پیدا کند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین علت های افزایش آمار مبتلایان به کرونا مسافرت های این ایام است، تصریح کرد: این بی مبالاتی ها باعث افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا است و باید مردم با رعایت موارد بهداشتی جلوی این افزایش را بگیرند.

وی ارزش نهادن به عفاف و حجاب و پاکیزگی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما افتخار می کنیم که اسلام و جمهوری اسلامی برای عفاف و حجاب و خانواده ارزش قائل است. این در حالی است که غربی ها در کثافت های اخلاقی دست و پا می زنند.

امام جمعه اراک، یکی از ارزش های هر انسانی را به داشتن عفاف و حجاب و پاکیزگی دانست و گفت: هرزه بودن ارزشی ندارد ولی کشور های غربی در این مسائل دچار مشکلات زیادی هستند. لذا تقاضا داریم خانواده ها، مسئولین کشور و دستگاه های مرتبط از جمله وزارت آموزش و پرورش برای عفیف بودن و پاکیزگی جوانان ارزش قائل شده و آن را مهم بدانند.

انتهای پیام/ 

نظر شما