شناسهٔ خبر: 41246547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

رقابت سنگین غول‌های اروپا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ برگزار شد و تیم‌های احتمالی و قطعی حاضر در این مراحل حریفان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، در مرحله یک‌چهارم نهایی برنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی با برنده دیدار لیون و یوونتوس بازی می‌کند، لایپزیش و اتلتیکو مادرید به دیدار هم می‌روند، برنده ناپولی و بارسلونا حریف برنده چلسی و بایرن مونیخ می‌شود و آتالانتا و پاریسن‌ژرمن هم چهارمین بازی این مرحله خواهد بود.

در دیدارهای رفت مرحله یک‌هشتم نهایی سیتی در زمین رئال دو بر یک برنده شد و باید در مرحله برگشت در زمین خودی از تیم مادریدی پذیرایی کند. لیون یک بر صفر یووه را در فرانسه برد، ناپولی و بارسا یک بر یک مساوی شدند و بایرن هم در لندن سه گل به آبی‌های چلسی زد. بازی‌های برگشت این مرحله پشت درهای بسته بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

نکته عجیب در قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جمع شدن همه غول‌ها در یک طرف و بازی‌های آسان در سمت دیگر جدول است. از میان لایپزیش، اتلتیکو، آتلانتا و پاریسن‌ژرمن یک تیم راهی دیدار نهایی می‌شود اما در سوی دیگر بارسا، سیتی، چلسی، رئال، ناپولی، بایرن و یووه باید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با هم مبارزه کنند.

زمان‌بندی دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ از این قرار است: روزهای هفتم و هشتم اوت دیدارهای برگشت مرحله یک‌هشتم، ۱۲ تا ۱۶ اوت دیدارهای مرحله یک‌چهارم، ۱۸ و ۱۹ اوت دیدارهای نیمه‌نهایی و ۲۳ اوت دیدار پایانی. دیدارهای مراحل یک‌چهارم تا فینال به شکل متمرکز در لیسبون برگزار می‌شود و ورزشگاه دالوز بنفیکا هم میزبان فینال خواهد بود.

نظر شما