شناسهٔ خبر: 41246483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

تاجگردون به دلیل توانایی هایش در سنگر دیگری به انقلاب خدمت کند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مجلس تنها سنگر خدمت به مردم نیست، گفت: غلامرضا تاجگردون به دلیل توانایی هایش می تواند در سنگرهای دیگر به انقلاب خدمت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (20 تیر ماه) در خطبه نخست نماز جمعه شهر یاسوج، اظهار کرد: انسان می تواند با توبه و کارهای نیک گذشته را جبران کند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: کسانی که تکبر داشته و هواپرست می شوند و از درگاه خداوند متعال سرپیچی می کنند، در دوزخ به عذابی سخت گرفتار خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه عقل برای هدایت بشر کافی نیست و باید رسولان و وحی باشد تا انسان را به کمال برساند، ادامه داد: خداوند برای هدایت بشر ۱۲۴هزار پیغمبر فرستاد و ۱۱۴ کتاب نیز بر پیامبران برای هدایت بشریت نازل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر انسان به فرمان خداوند گوش داد، سعادتمند خواهد شد و اگر سرپیچی کند، نابود می شود.

 

وی یادآور شد: نماز، حجاب، عفاف و حج انسان را به خداوند می رساند که این بالاترین درجات برای رسیدن به خدای متعال است .

 

آیت الله حسینی یکی از اصول مقرب بودن را عفت، پاکدامنی و حجاب دانست و گفت: این موارد بین مرد و زن فرقی ندارد، حجاب و عفاف از کمالات انسان بوده و اگر حجاب و عفاف را از انسانها بگیرند، فرقی با حیوانات ندارند .

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مردم همیشه در خط مبارزه با دشمنان و استکبار هستند، اظهار کرد: مردم در همه مراسم های داخلی و راهپیمایی ها حضوری پرشور داشته و در آخرین حضور که انتخابات مجلس شورای اسلامی بود این حضور را دوباره ثابت کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند که بر خلاف دستور خداوند عفاف و حجاب را از مردم بگیرند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند که جوانان ما عفت لازم را نداشته باشند، گفت: دختر نباید لباسش نامناسب و تحریک کننده باشد، این ها بر خلاف دستور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم ‌نماز جمعه شهر یاسوج ضمن توصیه به رعایت تقوا و پرهیزگاری، گفت: یک نماینده بعد از تایید شورای نگهبان اگر به  مجلس ورود پیدا کرد، روال قانونی تایید اعتبار نامه توسط نمایندگان بر طبق قانون بررسی می شود.

 

وی به اعتبارنامه منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت اشاره و ادامه داد: اعتبار نامه «غلامرضا تاجگردون» نماینده سابق گچساران و باشت توسط آرای نمایندگان که حق قانونی نمایندگان بود، مورد تایید قرار نگرفت.

 

آیت الله حسینی گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند و اعتبارنامه آنها بر اساس قانون باید مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی بوده که باید طی شود.

 

وی ادامه داد: ممکن است گاهی اوقات اعتبارنامه یک نماینده تایید نشود، همان گونه که اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون تایید نشد و این حق قانونی نمایندگان مجلس است که اعتبارنامه را بررسی کنند که بر اساس شواهد و مدارک و دلایل انجام می‌شود.

 

آیت الله حسینی ابراز داشت: طبیعی است که طرفداران تاجگردون از عدم تایید اعتبار نامه نماینده آنها ناراحت باشند، اما مردم ما همیشه در مقابل قانون تسلیم هستند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: مردم شهرستان های باشت و گچساران همان طوری که خود آقای تاجگردون دعوت به آرامش کردند، اکنون آرام هستند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مجلس تنها سنگر خدمت به  مردم نیست، اذعان کرد: غلامرضا تاجگردون به دلیل توانایی هایش می تواند در سنگرهای دیگر  به انقلاب خدمت کند.

 

 آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غلامرضا تاجگردون، گفت: مردم گچساران و باشت باید مراقب توطئه ها و شیطنت های دشمنان باشند که به دسیسه های خود سعی بر ایجاد مشکل دارند.

پایان پیام/82

نظر شما