شناسهٔ خبر: 41246456 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رقابت کتابخوانی و نقاشی در اراک

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و شرکت توزیع برق استان مرکزی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: این سازمان در راستای اهداف کلان خود در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری مسابقات کتاب خوانی با عنوان " گام به گام تا اعتماد به نفس " ویژه عموم شهروندان نموده است.

کربلایی حسنی افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌بایست فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از سایت arakmcsso.ir بارگیری نموده و پاسخ صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال نمایند.

او ادامه داد: آخرین مهلت ارسال پاسخ سه شنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ است.

فقط شهروندان کلانشهر اراک می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

مسابقه نقاشی با موضوع مدیریت مصرف برق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مرکزی، این شرکت از تمامی گروه‌های سنی دعوت کرده تا در این مسابقه نقاشی که باموضوع مدیریت مصرف برق است شرکت نمایند و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

مهلت ارسال آثار ۱۵ مرداد ۹۹ است.

آثار به آدرس اراک، میدان دارایی، خ امام موسی صدر، شرکت توزیع برق استان مرکزی، دفتر روابط عمومی و یا به  mpedcnews@ در پیام رسان سروش ارسال شود.

انتهای پیام / م

نظر شما