شناسهٔ خبر: 41246255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلطنت‌طلبان نگران ایران نیستند/ مراقب اخبار فضای مجازی باشیم

امام جمعه موقت رودهن با بیان این که سلطنت‌طلبان نگران کشور نیستند، گفت: هر خبری که در فضای مجازی انتشار پیدا می‌کند صحت ندارد و دشمنان به دنبال نابودی کشور در این فضاها هستند و باید خیلی مراقب اخبار فضا‌های مجازی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام محمد علاءالدینی امام جمعه موقت رودهن در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بخش رودهن که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ماه ذی القعده از ماه‌های بسیار پر برکت الهی است و دهه کرامت و بسیاری از مناسبت‌ها به خصوص ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(س) و امام رضا(ع) در این ماه پر برکت قرار دارد.

وی افزود: در این ماه یکشنبه‌ها نماز مخصوص دارد که بسیاری از مشکلات با این نماز بر طرف خواهد شد و به مردم توصیه می‌کنیم حتماً این نماز را به پا داشته باشند.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: یک زمانی صدام گفته بود در طی سه روز تهران را خواهد گرفت یا منافقان گفته بودند که با عملیات فرق جاویدان یک هفته‌ای کشور ایران را تسخیر خواهند کرد و آمریکا می‌خواست نمایشگاه قدرت در ایران به پا دارد اما شاهد هستیم که قدرت جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل(ره) و درایت بی‌نظیر مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم غیور در عرصه‌های مختلف هر لحظه بیشتر شده است.

حجت الاسلام علاءالدینی ادامه داد: آمریکا هر لحظه ادعای ابر قدرتی دارد اما امروز شاهد آن هستیم که گرفتار انقلاب و بحران شدند و حتی زیر دستان خود دیگر آن‌ها را قبول ندارند.

دشمنان به دنبال جنگ سایبری هستند

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، مجدداً به جنگ سایبری روی آوردند و با آماده سازی ۵ هزار سیستم فوق مدرن در دنیا به دنبال شکست ایران در بخش سایبری هستند.

امام جمعه موقت رودهن افزود: آل سعود نفراتی را به زبان فارسی مسلط کرده است تا از طریق مختلف عده‌ای را در کشور آموزش دهند تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قیام کنند.

حجت الاسلام علاءالدینی عنوان کرد: خبر قرار داد ۲۵ ساله ایران با چین منتشر شد اما از جزئیات آن خبری درج نشده است اما دشمنان از این موضوع سوءاستفاده کردند و بحث تحویل جزیره کیش به چین را بین مردم منتشر کردند.

وی اضافه کرد: این افراد که اخبار دروغ را انتشار می‌دهند جز سلطنت طلب‌ها کسی نیستند و مردم آگاه باشند که این افراد دلشان به حال کشور نمی‌سوزد و تنها نگران خودشان هستند.

امام جمعه موقت رودهن به فضای مجازی اشاره کرد ‌و گفت: در حال حاضر دیگر فضای مجازی وجود ندارد و به فضای حقیقی تبدیل شده است و خیلی باید مراقب اخبار در این فضاها باشیم.

حجت الاسلام علاءالدینی ابراز کرد: هر خبری که در فضای مجازی انتشار پیدا می‌کند صحت ندارد و دشمنان به دنبال نابودی کشور در این فضاها هستند و باید خیلی مراقب اخبار فضا‌های مجازی باشیم و قبل از انتشار اخبار از درست بودن آن خبر آگاهی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/پ/س

نظر شما