شناسهٔ خبر: 41246013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امنیت و عدالت شرط رسیدن به پیشرفت است

امام جمعه رودبار گفت: امنیت و عدالت برای جامعه‌ای که بخواهد عزت و پیشرفت داشته باشد، شرط است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس گروهی امام جمعه رودبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های امیرالمؤمنین علی علیه السلام اجرای عدالت بود و یکی از مهمترین دلایل مخالفت با امیرالمؤمنین علیه السلام به خاطر اجرای عدالت بود و به خاطر عدالت به شهادت رسیدند، یکی از عوامل عدالت برابری انسان هاست در دوره امیرالمؤمنین (ع) همه اقشار حتی فقرا از نعمت نان گندم و داشتن مسکن بهره‌مند شدند.

امام جمعه رودبار افزود: شکرالهی نماینده مجلس شورای اسلامی، شخصیتی جوان، متعهد، انقلابی و اهل پشتکار هستند همه ما برای حل مشکلات منطقه باید به ایشان کمک کنیم یک دست صدا ندارد.

گروهی در ادامه افزود: یکی از مهمترین مطالبات ما از نماینده محترم و پر تلاش حل مشکل امهال وام‌های مردم مخصوصا کشاورزان و حل مشکل چاه‌های کشاورزی بدون پروانه و سند زمین‌های کشاورزی است که اراضی ملی ثبت شده در صورتی که سال‌های سال است مردم مالک هستند.

امام جمعه رودبار گفت: جامعه‌ای که بخواهد عزت و پیشرفت داشته باشد شرط آن امنیت و عدالت است ، عدالت یعنی هر چیزی را دقیق در جای خود قرار دادن.

 امام جمعه رودبار گفت: در قرآن کریم بیش از ده بار در مورد عدالت ورزی آیه نازل شده است همه کسانی که دم از دین و دیانت می‌زنند یکی از مهمترین ماموریت‌های آن‌ها اجرای عدالت بوده است.

خطیب جمعه رودبار افزود: برای اجرای عدالت ما بهای سنگینی را داده ایم بعضی پیامبران الهی و اوصیای آن‌ها جان خود را فدای برقراری عدالت کرده اند.

گروهی افزود: یکی از مهمترین پیام‌های عاشورا عدالت بود پیام شب عاشورا نماز است و پیام روز عاشورا عدالت است، عدالت باعث پایداری جامعه و آباد شدن شهر‌ها و شکست دشمن می‌شود

امام جمعه رودبار گفت: سال۹۹ سال تحول است اما اول سال تهدیدی به نام ویروس منحوس کرونا کشور ما را درگیر کرد، ولی این تهدید تبدیل به فرصتی شد فرصت همدلی و شروع طرح مواسات.

گروهی گفت: مجلس یازدهم ‌با آرایش انقلابی و قاطبه جوان مایه امید برای کشور است که همین مسئله باعث واکنش دشمنان کشور شده و تخریب مجلس را شروع کردند.

او همچنین گفت: قوه قضائیه با مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضائیه و مانع تعطیل شدن خیلی از کارگاه‌های تولیدی، مایه امیدواری مردم شده است.

گروهی در ادامه گفت: نظام اداری ما فرسوده و ناکارآمد است به طور مثال قوانین بانکی و مالیاتی باید اصلاح شود چرا دو میلیون مسکن خالی در کشور وجود دارد، ولی مالیات نمی‌دهند.

انتهای پیام/س

نظر شما