شناسهٔ خبر: 41245938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یزد: استکبار با دروغ پراکنی در صدد ضربه به نظام است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های گروهی همسو ودر فضای مجازی با استفاده از رواج شایعه ، ایجاد شبهه و دروغ پراکنی درصدد ضربه به نظام، انقلاب و ولایت‌ است .

صاحب‌خبر -

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکز استان به گسترش رواج شایعه  و دروغ پراکنی توسط دشمنان علیه کشور به خصوص در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مردم و مسوولان باید با بصریت و درایت مواظب توطئه های جدید استکبارجهانی باشند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام بعد از شکست سخت در عرصه‌های مختلف در ۴۰ سال گذشته وارد فار جدید جنگ‌روانی، رسانه‌ای و تبلیغاتی گسترده علیه جمهوری اسلامی شده اند.

خطیب جمعه یزد اظهار کرد: هدف دشمن انحراف اذهان مردم و جوانان و ایجاد ناامیدی در جامعه است که باید مردم و مسوولان با همدلی و بصیرت برای شکست آنها اقدام موثر انجام دهند.

ناصری یزدی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید با کار و تلاش و مردم هم با انجام وظایف شرعی و ملی خود جلو توطئه‌های دشمنان را بگیرند تا اهداف نظام و انقلاب تضعیف نشود.

وی گفت: پیشگیری از افزایش گرانی‌ها و همچنین همکاری اصناف در رعایت عدالت و حال مردم یک وظیفه است، اگر این موضوع محقق نشود، این امر موجب ناامیدی بیشتر آنها به آینده خواهد شد .

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: مسوولان باید نظارت خود را در بازار خرید و فروش بیشتر کنند که این موضوع از جمله مطالبه مردمی است، آنها باید با اتخاذ تدابیر مختلف از افزایش قیمت‌ها جلوگیری ‌کنند.

ناصری یزدی در ادامه به رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان حق‌الناس در جامعه اشاره کرد که همه شهروندان باید به آن پایبند باشند.

وی همچنین به استفاده از جوانان در کارها و ارزش نهادن به نیروهای داخلی نظام در امور مختلف توسط مدیران که خیلی برای نظام ضروری است ،تاکید کرد.

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز به جز شهرهای میبد و ندوشن در ۲۶ روستای پرجمعیت و شهرهای استان یزد با حضور گسترده  قشرهای مختلف اقامه شد.

نظر شما