شناسهٔ خبر: 41245294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دماوند:

افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار داشت: غربی‌ها با هدف ارضاء جنسی و نیروی کار ارزان تحولات منفی علیه زنان ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که مقابله با حجاب به بهانه آزادی از دروغ‌های رنگین و نگین شیطان‌های انسان نما است گفت: آیا کسی به نام آزادی در خانه و مغازه اش را باز می‌گذارد و می‌رود و اگر کسی به نام آزادی کفش نپوشد تیغ و سنگ پای او را آزار خواهد داد.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه اجر شیر زنان مدافع حرم زینب کمتر از مدافعان حرم آن حضرت نیست گفت: حجاب، لباس رزم بانوان جامعه در برابر وجود ضد فرهنگی دشمنان است چنانکه یک زن نویسنده زن آمریکایی می‌گوید زنان امروز غربی چاره‌ای جز این ندارند که خود به دنبال شکارچی‌های خویش دویده و طعمه آنها شوند، رابرت مرداک صهیونیزم و غول رسانه‌ای غربی‌ها می‌گوید عفاف زدایی و به دنبال آن فروپاشی خانواده کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: علیرغم موج سنگین اسلام‌ستیزی در غرب موج انتخاب حجاب هم ایجاد شده و برخی می‌پرسند چرا حتی یک تار موی خانم‌ها هم نباید آشکار باشد، احکام الهی بر اساس حکمت و برای مصلحت ما وضع شده و کم و زیاد باید رعایت شود، خون نجس است کم و زیادش فرقی نمی‌کند، خوردن مال مردم حرام است چه یک کیسه گندم چه یک دانه گندم، غذا خوردن برای روزه دار در ماه مبارک رمضان حرام است چه یک قطره آب باشد چه بیشتر و ظاهر کردن موی سر در مقابل نامحرم نیز حرام است چه یک تار مو و چه بیشتر باشد.

خطیب جمعه دماوند درباره گرانی‌های اخیر و عدم ثبات بازار نیز عنوان داشت: گرانی‌های اخیر فاصله طبقاتی را زیاد کرده و قدرت خرید اقشار متوسط و ضعیف به شدت کاهش یافته است دولت باید نظارت و کنترل را شدت بیشتری ببخشد.

وی افزود: همه چیز به برجام مرتبط نیست برخی افراد خودباخته و بریده از انقلاب و امام که در شکل گیری دولت نقش داشتند امروز با فرار به جلو و سیاه نمایی اوضاع کشور سهم تقصیر خود را کتمان می‌کنند و مردم از مجلس یازدهم توقع دارند انقلابی و سنجیده عمل کند تا تحول و اصلاح را به چشم خود ببینند، عملکرد عدالت محورانه و مبارزه با فساد دولتی قوه قضائیه اعتماد و امید را در مردم افزایش می‌دهد.

نظر شما