شناسهٔ خبر: 41244152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه چهار مستندی از جاذبه‌های گردشگری استان زنجان تهیه می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت:مستندی از جاذبه‌های گردشگری استان توسط شبکه چهار در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و اقلیمی استان از طریق رسانه‌های جمعی، حرکتی مهم و حیاتی است که می‌تواند در جذب هرچه بیشتر گردشگران استان مؤثر باشد گفت:در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی استان از هیچ تلاشی برای همکاری با گروه‌های هنری مستندساز دریغ نمی‌کند.

ارجمند افزود:مستندی گنبد سلطانیه، بازار تاریخی زنجان، موزه ذوالفقاری، موزه رختشویخانه، غار کتله خور و کلیه آثار صنایع دستی تهیه شد. در صورتی که بتوانیم در این حوزه گام‌های جدی و اساسی برداریم و به ویژه از ظرفیت رسانه به این منظور بهره برداری مناسبی داشته باشیم، می‌توانیم استان زنجان را به مقصد دائمی سفر تبدیل کنیم.

او افزود:در چند سال اخیر این رویکرد در اداره کل شکل گرفته و تابه‌حال چندین برنامه مستند گزارشی در استان ساخته شده که همین مهم یکی از عوامل رشد مطلوب جذب گردشگران در هر سال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ساخت چنین مستند‌هایی را برای معرفی و تبلیغ هر چه بیشتر در سطح ملی و جهانی دانست و گفت: معرفی شایسته این ظرفیت‌ها توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و رونق صنعت گردشگری را در این استان به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ن

نظر شما