شناسهٔ خبر: 41241919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جهاد دانشگاهی خوزستان میزبان ۲۴۱۱ داوطلب آزمون استخدامی

جهاد دانشگاهی خوزستان همزمان با دیگر استان‌های کشور، آزمون استخدامی سه‌گانه تجمیعی نهضت سواد آموزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران را میزبانی کرد.

صاحب‌خبر -

رمضان شیرعلی داورپناه، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز (جمعه، ۲۰ تیرماه) آزمون استخدامی سه دستگاه و شرکت شامل سازمان نهضت سواد آموزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران به صورت تجمیعی و با حضور ۲ هزار و ۴۱۱ داوطلب به میزبانی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو محل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و آموزشکده فنی پسران شهید چمران اهواز برگزار شد، افزود: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله بین صندلی‌های داوطلبان افزایش یافت و به همین دلیل دو مکان برای میزبانی آزمون در نظر گرفته شد تا محدودیتی در زمینه فضای برگزاری آزمون نداشته باشیم. همچنین برای پیشگیری از تجمع داوطلبان هنگام ورود به مراکز آزمون، درب هر دو مجتمع از ساعتی پیش از برگزاری آزمون باز شد و به همین دلیل از تجمع داوطلبان پیشگیری شد.

داورپناه تصریح کرد: با توجه به تاکید ستاد مدیریت کرونا مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک، به هر داوطلب نیز یک بسته بهداشتی حاوی ماسک و پد ضدعفونی‌کننده داده شد. خوشبختانه داوطلبان نیز اصول بهداشتی را رعایت کردند و آزمون با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما