شناسهٔ خبر: 41241894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی ۳ دستگاه اجرایی کشور در اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

آیدا علی اکبری

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

افسون نیازبخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزمون استخدامی ساعت ۹ صبح امروز (جمعه، ۲۰ تیر ماه) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع ۱۴۳۷ نفر در اصفهان در حوزه آموزشی دانشگاه شهید اشرفی در آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی ثبت اسناد و املاک کشور، صنایع شیر ایران و نهضت سوادآموزی شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در مورد تعداد شرکت کنندگان این آزمون، گفت: از ۱۴۳۷ نفر اصفهانی که در این آزمون حضور یافته‌اند، تعداد ۸۶۰ نفر مرد و ۵۷۷ نفر زن هستند.

نیازبخش توضیح داد: تعداد ۳۸۵ نفر شرکت کننده آزمون نهضت سوادآموزی، ۱۵۵ نفر مربوط به آزمون استخدامی صنایع شیر و ۸۹۷ نفر شرکت کنندگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هستند.

وی با تاکید براینکه طبق اعلام قبلی، همه شرکت‌کنندگان در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند، تصریح کرد: تب سنجی در ورودی‌ها، بازدید بدنی با راکت و تعبیه دستگاه‌های ضدعفونی چشمی برای ضدعفونی کردن دست‌ها انجام شده بود و شرکت کنندگان با رعایت موراد بهداشتی بر سر جلسه آزمون حاضر شدند.

نیازبخش اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت داوطلبان برای همه حاضران در جلسه ماسک استریل تهیه شده و به شرکت کنندگان تحویل داده شد. همچنین صندلی ها با فاصله دو برابر چیده شده است. مسئولان سه دستگاه اجرایی نیز از نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.

انتهای پیام

نظر شما