شناسهٔ خبر: 41241654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

داور بین‌المللی دوومیدانی: تنها نماینده ایران در سمینار فنی آسیا بودم اما فدراسیون خبر حضورم را منعکس نکرد

تسنیم

داور بین‌المللی دوومیدانی کشورمان از حضورش به‌عنوان تنها داور ایرانی این رشته در سمینار فنی آنلاین آسیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، شهرام شهبازی در گفت و گویی، درباره حضورش در سمینار فنی آنلاین آسیا اظهار داشت: یک دوره سمینار فنی داوران و نمایندگان فنی در رشته دوومیدانی طی روزهای 9 تا 12 تیر ماه و هر روز به مدت چهار ساعت به صورت آنلاین برگزار شد. قرار بود این سمینار در اردیبهشت ماه و به صورت حضوری برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مسئولان تصمیم به برگزاری آنلاین بگیرند.

وی در ادامه افزود: از هر کشور حداقل یک داور یا یک نماینده حضور داشتند و من تنها نماینده از جامعه داوری ایران بودم که به این سمینار دعوت شدم. چهار مدرس از کشورهای فرانسه، انگلیس، استرالیا و پرتغال به‌عنوان مدرس در این سمینار حضور داشتند.

داور بین‌المللی دوومیدانی کشورمان که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و چندین دوره شرکت در مسابقات بین‌المللی و آسیایی را در کارنامه دارد، ادامه داد: بنده حضورم را به اطلاع سرپرست و دیگر مسئولان فدراسیون رساندم و حتی تصاویر مربوطه را نیز به آنها ارسال کردم و انتظار داشتم تا این حضورم به‌عنوان یک ایرانی در این سمینار منعکس شود و سایرین نیز از این اتفاق مطلع شوند، اما این اتفاق رخ نداد. به‌هرحال طی چند ماه اخیر، این یکی از معدود اتفاقات بین‌المللی برای دوومیدانی ایران بود و علاقه‌مند بودم که فدراسیون این موضوع را به اطلاع جامعه دوومیدانی برساند تا همه متوجه شوند داوران دوومیدانی در ایران چنین توانایی‌هایی دارند. من 15 سال است که داوری می‌کنم و خیلی اهل خودنمایی نیستم، اما به‌هرحال این انتظار وجود داشت که خبر حضورم در این سمینار از سوی فدراسیون مورد توجه قرار بگیرد و منعکس شود.

شهبازی گفت: در پایان این سمینار چهار روزه، شخصاً به یکی از مدرسان پیشنهاد دادم که پس از عادی شدن شرایط در دنیا و تمام شدن دوران شیوع کرونا در کشورها مختلف، یک دوره بین‌المللی در ایران و برای داوران و نمایندگان کشورمان برگزار شود که آن مدرس نیز استقبال کرد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما