شناسهٔ خبر: 41240152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محسن خمارلو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با قدمت‌ترین باشگاه فرهنگی- ورزشی در ایران است

علی شفیعی‌جم

سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: استقلال با قدمت‌ترین باشگاه فرهنگی ورزشی در ایران است.

صاحب‌خبر -

محسن خمارلو، سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال، درباره برنامه‌های خود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با قدمت‌ترین باشگاه فرهنگی ورزشی در ایران است. توفیق شد ادامه خدمت‌مان را در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال داشته باشیم. این جا متعلق به مردم و هواداران است چون بحث فرهنگ در ورزش بسیار مهم است. ان‌شاءالله با کمک هواداران و پیشکسوتان و بزرگان استقلال آمدیم که خدمت کنیم  تا بتوانیم جواب اعتمادی که آقای سعادتمند به ما داشتند بدهیم. به هر حال سالیان سال در ورزش هستیم و خدمتگذاریم اینجا هم تکلیف شد که خدمت کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد دوستان را بدهیم.

او افزود: من حول و  حوش 22 سال است در رسانه هستم و 18 سال است کار مدیریت در ورزش می‌کنم و تخصصم مدیریت در ورزش بوده است. 16 سال مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و تجهیز بودم. یک سال و نیم معاون اداره کل  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بوده و الان هم نایب رئیس فدراسیون کاراته هستم.

خمارلو ادامه داد: نایب رئیسی فدارسیون کاراته شغل نیست و ما به نوعی کارمند وزارت ورزش و جوانان هستیم و از طرفی هم اینجا تکلیف شده که خدمت کنیم و فکر کنم بیشتر وقت‌مان را برای استقلال بگذاریم که بتوانیم استقلال را به آن جایگاه رفیعی که است برسانیم و با کمک هواداران و پیشکسوتان و قهرمانان خود استقلال بتوانیم به نوعی دل هواداران را شاد کنیم.

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال اضافه کرد: برنامه‌های‌مان هم را خدمت مدیرعامل باشگاه دادیم و امیدوارم در هیات مدیره تصویب شود. اول برنامه کوتاه‌مدت است و ان‌شاءالله اجرایی شود. در گذشته باشگاه استقلال معاونت فرهنگی‌شان فعال بوده و حاج آقا مالک به عنوان مسئول فرهنگی در این باشگاه سالیان سال زحمت کشیدند و امیدوارم بحث مدیریت باشگاه و سیستم طوری باشد که از وجود ایشان کما فی‌السابق به عنوان یک پیشکسوت و بزرگ‌تر استفاده کنیم. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما