شناسهٔ خبر: 41240113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ریوآوه ۲ - پورتیموننزه یک | هفتمین پنالتی طارمی برای تیم پرتغالی

درخشش مهاجم ملی پوش کشورمان در پرتغال ادامه دارد و این هفته نیز موفق به بازکردن دروازه حریفش در لیگ پرتغال شد. مهدی طارمی که پیشنهادهای از تیم‌های بزرگ پرتغال دریافت کرده یکی از بخت‌های آقای گلی لیگ پرتغال به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال "ریوآوه" و "پورتیموننزه" در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان  تیم ریوآوه موفق شد بازی را با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوند. در این دیدار ابتدا "وازته" در دقیقه ۶ با گل زودهنگام خود "پورتیموننزه" را پیش انداخت.

در دقیقه ۳۰ ضربه سر طارمی در محوطه جریمه پورتیموننسی به دستان ب مدافع این تیم اصابت کرد تا داور با کمک VAR به سود ریو آوه اعلام پنالتی کند و ستاره ایرانی این تیم با شوت به سمت راست خود و خلاف جهت دروازه‌بان حریف گل تساوی بازی را به ثمر رساند. و گل دوم این تیم هم در دقیقه ۹۱ توسط فیلیپه مکسس وارد دروازه پورتیموننزه شد.

مهاجم ملی پوش کشورمان در این بازی مقابل پورتیموننسی موفق شدهفتمین پنالتی در این فصل را برای تیمش بدست آورد و گل شمار ه ۱۴ خود را به ثمر رساند تا در فاصله سه هفته به پایان فصل، اختلاف ۳ گله با صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال داشته باشد و امیدوار به کسب کفش طلا بماند.

نظر شما