شناسهٔ خبر: 41240057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

واشنگتن درصدد اعمال فشار برای جلوگیری از رفع محدودیت های تسلیحاتی ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ایالات متحده در تلاش است با اعمال فشار و زور، موجب جلوگیری از رفع محدودیت های تسلیحاتی کشورمان شود.

صاحب‌خبر -

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص کارشکنی های ایالات متحده در آستانه اتمام محدودیت های تسلیحاتی کشورمان، گفت: آمریکایی ها از نفوذ ایران در منطقه و رشد نظامی کشورمان هراس دارند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ترامپ و همپیمانان منطقه ای این کشور تلاش می کنند برای جلوگیری از قدرت یافتن ایران اسلامی، موجی از ترس نسبت به اقدامات کشورمان ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه همه دنیا می دانند که بزرگترین فروشنده تسلیحات در منطقه، ایالات متحده است، ادامه داد: در همین راستا متحدان این کشور نیز بزرگترین خریداران سلاح هستند. در این بین نباید فراموش کرد رژیم صهیونیستی نیز انبار تسلیحاتی آمریکا بشمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آمریکایی ها از جایشگاهشان در نهادهای بین المللی سوء استفاده می کنند، تصریح کرد: به عبارتی ایالات متحده در تلاش است با اعمال فشار و زور، موجب جلوگیری از رفع محدودیت های تسلیحاتی کشورمان شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه دوره گردی برایان هوک در راستای افزایش فشار علیه کشورمان است، خاطرنشان کرد: در این بین نباید فراموش کرد امنیت بر پایه رفتار متقابل شکل می گیرد از این رو کشورهایی که تلاش می کنند مانع تحقق حقوق ملت ها شوند، بدون شک دچار آسیب خواهند شد./

پایان پیام

نظر شما