شناسهٔ خبر: 41239063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکلیف میزبانی دیدار‌های برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد، دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

رسمی: تکلیف میزبانی دیدار‌های برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که تصمیم داشت دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ را در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار کند، امروز با برگزاری نشست فوق العاده اعلام کرد که این بازی‌ها در زمین تیم های میزبان برگزار خواهند شد.

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی و در حالی که ۴ بازی برگشت انجام نشده بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد. یوفا گفته بود که مسابقات برگشت این مرحله بین تیم‌های یوونتوس (ایتالیا) - لیون (فرانسه)، منچستر سیتی (انگلیس) - رئال مادرید (اسپانیا)، بایرن مونیخ (آلمان) - چلسی (انگلستان) و بارسلونا (اسپانیا) - ناپولی (ایتالیا) در تاریخ ۷ و ۸ آگوست برگزار می‌شود، اما محل برگزاری این بازی‌ها را مشخص نکرده بود.

یوفا تصمیم داشت این دیدار‌ها را به صورت متمرکز در پرتغال برگزار کند، اما فشار‌های تیم‌های میزبان که می‌خواستند در ورزشگاه‌های خانگی خود بازی کنند، نتیجه داد و یوفا رای به میزبانی آن‌ها داد.

به نوشته‌ سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا، پس از جلسه فوق العاده کمیته اجرایی یوفا در روز پنجشنبه، اکنون تأیید شده است که این بازی‌ها پشت در‌های بسته در شهر‌های تورین، منچستر، مونیخ و بارسلونا انجام می‌شوند.

در حال حاضر تکلیف نیمی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده و تیم‌های پاری سن ژرمن، اتلتیکو، لایپزیگ و آتالانتا به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند.

یوفا پیش از این اعلام کرده بود که باقیمانده مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در قالب یک تورنمنت ۸ تیمی از ۱۲ تا ۲۳ آگوست در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات باقیمانده به شرح زیر است؛
۷-۸ آگوست: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی
۱۲-۱۵ آگوست: مرحله یک چهارم نهایی (لیسبون)
۱۸-۱۹ آگوست: نیمه نهایی (لیسبون)
۲۳ آگوست: فینال (ورزشگاه بنفیکا لیسبون)

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما