شناسهٔ خبر: 41238865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید - آلاوز؛ کار سخت زیدان برای پوشش خط دفاعی / پیش بازی

پویا نیّری وند

رئال مادرید از هفته 35 رقابت های لالیگا میزبان آلاوز خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش طرفداری، رئال مادرید بعد از پیروزی شب گذشته بارسلونا، برای افزایش اختلاف در صدر جدول به چهار امتیاز، باید هشتمین برد متوالی خود را کسب کند.

اطلاعات بازی رئال مادرید - آلاوز

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 21 تیر 1399
  • زمان برگزاری: 00:30 به وقت تهران
  • داور بازی: آقای خسوس خیل مانزانو
  • محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو | مادرید

پیش بازی

آلاوز در حال حاضر با 34 بازی و 35 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و این در حالی است که تنها 4 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. تیم منطقه باسک هر پنج بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته که همین امر منجر به اخراج سرمربی آنها، آسیر گاریتانو هم شد.

خوان مونیز، سرمربی جدید آلاوز آخرین بار در سال 2019 هدایت مالاگا را به عهده داشته و اولین آزمونش در تیم آلاوز بازی سخت مقابل مدعی قهرمانی در لالیگاست.

رئال مادرید در این مقطع از فصل برتری قابل توجهی دارد و می تواند برای سه بازی پایانی فصل اختلافی 4 امتیازی در صدر جدول داشته باشد. بعد از بازی مقابل آلاوز، رئال مادرید سه بازی مقابل گرانادا، ویارئال و لگانس خواهد داشت و جمع آوری امتیازات لازم برای قهرمانی از این بازی ها خیلی دور از ذهن نیست. رئال مادرید در حال حاضر 7 برد متوالی کسب کرده که سه بازی اخیر با برد 1-0 همراه بوده است؛ اگرچه شاید تیم زیدان در تمام این بازی ها عملکرد خیره کننده ای نداشته اما با ثبت 4 کلین شیت، از لحاظ دفاعی مطمئن نشان داده اند. رئال مادرید امسال موقعیت خوبی برای کسب سی و چهارمین قهرمانی لالیگا دارد.

رئال مادرید در 12 بازی اخیر مقابل آلاوز در تمامی رقابت ها، تنها یک شکست داشته و 11 پیروزی به دست آورده است.

  • رئال مادرید برای این مسابقه سرخیو راموس و دنی کارواخال را به علت محرومیت در اختیار ندارد. مارسلو در آخرین جلسه تمرینی مصدوم شده و به ناچو پیوسته، لوکا یوویچ هم به علت حضور در قرنطینه خانگی در این مسابقه غایب خواهد بود. هامس رودریگز هم مجدداً به دلیل مسائل فنی یا درخواست شخصی خود از لیست بازی خط خورد.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

با مصدومیت مارسلو، مندی دفاع چپ و لوکاس وازکز دفاع راست رئال مادرید خواهند بود

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored

0-3

 

نظر شما