شناسهٔ خبر: 41238506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جاده خلیل‌آباد به بردسکن به شرط تخصیص اعتبارات سال 1402، دو بانده می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای سال 99 مبلغ 40 میلیارد تومان برای دوبانده کردن سه راهی شادمهر، کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و انابد در نظر گرفته شده، همچنین، جاده خلیل‌آباد به بردسکن به شرط تخصیص اعتبارات سال 1402 دوبانده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، قدرت الله ابک امشب در دیدار با فرماندار خلیل‌آباد و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی خلیل‌آباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه اعتباری که برای پروژه جاده خلیل‌آباد به بردسکن در نظر گرفته شده، به طور 100 درصد تخصیص پیدا کند و قیر رایگان این محور در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار بگیرد تا 3 سال آینده این محور دو بانده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه خلیل‌آباد به بردسکن و بردسکن به سمت انابد که به طول 108 کیلومتر است نیاز به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان دارد، افزود: دوبانده کردن محور شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد یکی از مهم‌ترین اولویت‎ها است، با وجود اینکه باند دوم محور بین کاشمر به خلیل‎آباد چندین سال قبل به دلیل نبود اعتبارات ملی بسیار با سرعت کم انجام شد، اما با پیگیری‌‏هایی که صورت گرفت این محور دارای ردیف ملی شد.

وی با بیان اینکه برای هر کیلومتر جاده‌سازی نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار است، اضافه کرد: هم‌اکنون جاده فریمان به مشهد، تربت جام به تایباد، مشهد به کلات و جاده چناران از دیگر طرح‌های دارای اولویت خراسان رضوی است.

دوبانده کردن محور خلیل‌آباد به بردسکن از تقاضاهای به حق مردم این منطقه است

فرماندار خلیل‌آباد نیز در ادامه این مراسم گفت: دو بانده کردن محور خلیل‌آباد به بردسکن یکی از مطالبات جدی و به حق مردم منطقه است که می‌طلبد این اداره کل نسبت به تکمیل این پروژه اهتمام جدی داشته باشند.

ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه زیرسازی محور خلیل‌آباد تا شهر کندر آماده شده است، افزود: همچنین سایت اداری خلیل‌آباد نیز چندین سال است که نیمه تمام رها شده و به لحاظ اینکه پیمانکار این پروژه اداره راه و شهرسازی بود می‌طلبد برای این طرح هم چاره‌ای اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: چون در شهر خلیل‌آباد طرح اقدام ملی مسکن انجام نشده است، اداره راه و شهرسازی مجدد نقشه این طرح را از اداره بنیاد مسکن این شهرستان تهیه کند تا در جلسه‌ای در خراسان رضوی این مهم تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ 70053

نظر شما