شناسهٔ خبر: 41237849 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

توهین به مرجعیت شیعه(26)؛

مزدورانی سعودی نقش چماقھای شیطانی برای استکبار جهانی دارند

موسس بنیاد اسلامی هند طی بیانیه‌ای اقدام روزنامه سعودی الشرق الاوسط در اهانت به آیت‌الله سیستانی را محکوم کرد و گفت: آل سعود نوکری شیاطین را به عهده گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمیدالحسن زیدی موسس و مدیر بنیاد اسلامی هند با صدور بیانیه‌ای به اهانت روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به آیت‌الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق واکنش نشان دادند و این اهانت را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالیٰ

أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَىٰ تَقْوَىٰ مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانٍ خَيْرٌ أَم مَّنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَىٰ شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِي نَارِ جَهَنَّمَ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ(التوبة109)

نفوس قدسیه افراد پاک طینیت ھمواره ھدف تیرھای ناھنجارانی قرار می گیرند که طاقت تحمل تابش نورانیت را از دست داده اند و ھمچون خفاشان تیره چشم ھمواره دنبال سیاھی ظلمات وخواستار تیره شبی ھستند تا بتوانند در پندار ناقص خودشان در خفا از نگاه جھانیان برنامه ھای شوم خودشان را پیاده کنند.

متاسفانه شیاطین این چنانی مزدورانی ھمچون حاکمان و سردمداران آل سعود را استخدام کرده و آنان را وادار به ایفاکردن نقش چماقھای شیطانی می کنند وآن مزدوران سعی لاحاصل برای اطفای نورانیت چراغھای نورافشانی ھمچون مراجع بزرگواران می نمایند که یکی از آن گونه نمونه ھای شوم اھانت به نفس زکیه مرجع بزرگوار جھان اسلام حضرت آیت الله العظمی سید علی حسینی سیستانی مدظله العالی در روزنامه سعودی به نام الشرق الاوسط است.

اینان باید بدانند که این حرکت عفونی و مکروه علاوه بر اضافه کثافت در پرونده مجرمانه آنان، سودی برایشان نخواھد داشت و آنان به زودی جرعه ھای تلخی از اعمال خبیث خودشان را خواهند چشید.

ما در کنار آزاد اندیشان جهان، شخصیتی ھمچون مرجعیت بزرگ جھان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید علی حسینی سیستانی مدظله العالی را ارج کرده و حرکت اھانت آمیز روزنامه مذکور (الشرق الاوسط) را محکوم می کنیم و خواستار پیگرد قانونی این اقدام مجرمانه و به کیفر رساندن مجرمان ھستیم.

امیدواریم دادگاه ھای ذی صلاح جھان به این اقدام مجرمانه رسیدگی نموده به وجود آورندگان این عمل شوم به کیفر برسند.

سید حمیدالحسن زیدی

موسس ومدیر بنیاداسلامی الاسوه سیتاپور ھند

نظر شما