شناسهٔ خبر: 41235996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر خبر داد

طلب ۳۲ میلیارد تومانی توزیع برق ملایر از مشترکین

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به طلب بیش از ۳۲ میلیارد تومانی توزیع برق ملایر از مشترکین گفت: بیشترین طلب این اداره در بخش مشترکین خانگی روستایی و شهری است.

صاحب‌خبر -

طلب ۳۲ میلیارد تومانی توزیع برق ملایر از مشترکینبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا شیردره در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به رویکردهای توزیع برق شهرستان اظهار داشت: رضایتمندی مشترکین و مردم، ارتقاء شاخص‌های شرکت توزیع برق و رضایتمندی مسئولین سه رویکرد اصلی این اداره است.

وی با اشاره به طلب بیش از ۳۲ میلیارد تومانی توزیع برق ملایر از مشترکین گفت: بیشترین طلب این اداره در بخش مشترکین خانگی روستایی و شهری است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با بیان اینکه کاهش تلفات توزیع برق شهرستان ۱۷ درصد است، ابراز داشت: کاهش تلفات، اصلاح نرخ انرژی توزیع شده و رساندن آن به ۲.۲ دقیقه از مهمترین اهداف توزیع برق ملایر است.

وی ادامه داد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور پیک مصرف برق در کشور در نظر گرفته شده است که از مشترکین درخواست همکاری در این مدت را برای عدم مواجه با خاموشی‌ها داریم.

شیردره با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف در فصل تابستان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات شرکت توزیع برق استان همدان مشترکین کشاورزی که چاه خود را در مدت سه ماه پیک بار و در ساعات ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند مشوق‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که توزیع برق ملایر یک اداره پیشرو در شهرستان بوده و در تمامی شاخص‌ها حرف برای گفتن داشته باشد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر عنوان کرد: بهره‌برداری از پست فوق توزیع ملایر ۴ که به نام سردار شهید «سلیمانی» مزین شد، توسعه برق زیرساخت‌های شهرستان در بخش گلخانه‌ای و روشنایی بلوار مرزداران و بلوار خلیج فارس ملایر از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا است.

وی با اشاره به اصلاح و توسعه شبکه‌های توزیع برق بیان داشت: تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده شهرستان به کابل خودنگهدار نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهم برق در ملایر است.

شیردره ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و فرماندار ملایر در پیگیری تعمیر فیدرهای بحرانی شهرستان اظهار داشت: با حمایت‌های فرماندار اعتبارات خوبی برای برق ملایر اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای روستاهای شهرستان و سابقه شهرنشینی، شبکه توزیع برق شهرستان فرسوده است و در همین راستا و اصلاح شبکه‌ها، اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود پیش از ساخت و ساز استعلام‌های لازم را از اداره برق و ارگان‌های مربوطه گرفته و رعایت حریم شبکه‌های برق را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت شرکت توزیع برق تأمین برق مطمئن و پایدار است که تمام تلاش ما این است که این ماموریت به بهترین وجه انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما