شناسهٔ خبر: 41235329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا:

برخی مسؤولان حرف و عملشان یکی نیست

سرهنگ مسلمی با بیان این که نظام اداری دچار مشکل است، گفت:‌ اگر مسؤولی اعلام می‌کند خدمت گزار است، باید با تدبیر عمل کند، اما متاسفانه برخی مسؤولان حرف و عملشان یکی نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سرهنگ سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست صمیمی با رؤسای اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازار، نمایندگان اصناف مازندران در کشور و فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف استان با اشاره به نقش اصناف در تاریخ انقلاب، گفت:‌ صبر و استقامتی که اصناف در مشکلات دارند بویژه د راین شرایط کرونایی که بازار دچار خسارت شده، مثال زدنی است.
 
سرهنگ مسلمی با بیان این که نظام اداری دچار مشکل است، افزود:‌ اگر مسؤولی اعلام می‌کند خدمت گزار است، باید با تدبیر عمل کند، اما متاسفانه برخی مسؤولان حرف و عملشان یکی نیست.
 
فرمانده سپاه کربلا با ابزار تأسف از این که برخی از دولتی‌ها مانع تولید و صادرات هستند، ادامه داد:‌ بازار نباید در شرایط کرونایی هزینه زیادی بدهد به همین دلیل باید پیگیری و تحقیق شود در کدام بخش مشکلات فراگیر است و طبق اولویت مشکلات را برطرف کرد.
 
سرهنگ مسلمی با تاکید بر این که سپاه همدرد مشکلات مردم و بازاریان است، اضافه کرد:‌ مردم و بازاریان جز قدرت نرم نظام بوده و سرمایه درونی کشور هستند، اما متأسفانه برخی دولتمردان متوجه این سرمایه درونی نشدند.
 
وی با تصریح بر این که مردم تامین کننده امنیت در کشور هستند، افزود:‌ سپاه در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم پروژه‌های بزرگی را برعهده گرفته است به همین دلیل در حوزه اصناف و مشکلات بازار هم با توجه به ابزار‌های قانونی می تواند در کنار بازار و اصناف باشد.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه از راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی در سپاه استان برای رفع مشکلات خبر داد و گفت:‌ سپاه به عنوان یار و یاور در کنار اصناف است، به همین دلیل باید ساختار و سیستم‌ها را درست کرد تا توزیع عدالت در سراسر استان به درستی صورت گیرد چرا که مازندران یکپارچه است و مردم نباید احساس واگرایی کنند.
 
سرهنگ مسلمی با اشاره این که مازندران قطب کشاورزی در محصولات مختلف است، خاطرنشان کرد:‌ وظایف سازمان‌ها و ادارات مرتبط با این حوزه باید پیگیر مشکلات در این بخش باشند و برای رفع آن تلاش کنند.
 
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نیاز امروزه کشور دیپلماسی تجاری و اقتصادی است، گفت:‌ نباید همه مسائل کشور را به سیاست گره زد و برخی سیاست‌ها هم به کشور ضرر زده است.
 
سرهنگ مسلمی در پایان با اشاره این که ما روی خط قرمز‌ها با توجه به قانون پایبند هستیم و آن حراست از نظام اسلامی و ولایت است، خاطرنشان کرد: از اصناف با هر سلایق مختلفی که دارند، برای برطرف کردن مشکلات و تقویت و اقتدار نظام حمایت می‌کنیم./950/د102/ب1

نظر شما