شناسهٔ خبر: 41234492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

به مناسبت ششمین سالگرد جنگ 51 روزه؛

جهاد اسلامی: هرگونه جنایتی توسط صهیونیست ها با پاسخ برق آسای مقاومت روبه رو خواهد شد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای بر انتخاب گزینه مقاومت یکپارچه، افزایش قدرت مقاومت و توسعه دایره امکانات افراد فعال در این حوزه جهت مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای بر انتخاب گزینه مقاومت یکپارچه، افزایش قدرت مقاومت و توسعه دایره امکانات افراد فعال در این حوزه جهت مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

 

جهاد اسلامی فلسطین همچنین در بیانیه ای به مناسبت ششمین سالگرد عملیات «بنیان المرصوص» (عملیات موفقیت آمیز در جنگ 2014 غزه) در بیانیه خود آورد: ملت فلسطین هیچگاه در مقابل اندیشه سیطره آمیز دشمن صهیونیستی علیه ملت آزاده خود کوتاه نخواهند آمد.

 

این جنبش همچنین نوشت: 6 سال از عملیات البنیان المرصوص عملیاتی که ملت فلسطین چکیده هایی از قدرت و روحیه فداکاری و عزت خود را نشان دادند، می گذرد؛ رژیم اشغالگر طی 51 روز جنگ از تمامی ادوات و ابزار آلات خود برای به زانو در آوردن فلسطینیان استفاده کرد اما در این هدف خود ناکام ماند چراکه با مردانی و زنانی مواجه شد که در قلب خود آیه «إن الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کأنهم بنیان مرصوص» را به همراه داشتند.

 

پیروزی در جنگ 51 روزه غزه باعث شد تا تلاش های رژیم اشغالگر اسراییلی در راستای اعمال فشار از طریق محاصره، جنایت و تروریسم علیه فلسطینیان با شکست مواجه شود. سران صهیونیستی در نتیجه این جنگ با ناامیدی و ذلت روبه رو شدند و در عین حال نیروهای مقاومت حق و روحیه شکست ناپذیری شان را در میدان نبرد به دشمن سفّاک نشان دادند.

 

جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود با تقدیر و تشکر از روحیه عزتمندانه ای که در روح و عمل کودکان و زنان و مردان و جوانان غزه طی سال ها سختی و مقاومت به خوبی خودنمایی کرد، دشمن اسراییلی را نسبت به انجام فعل خطا و غیرانسانی علیه فلسطینی ها برحذر داشت و تاکید کرد که هر جنایتی از سوی صهیونیست ها با پاسخ کوبنده و برق آسای مقاومت مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ م.ح

نظر شما